{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Jeg håber ikke vores lille føl dør..=( {{forumTopicSubject}}

For 2-3 uger siden fik vi en lille pony hoppe hjem, som vi låner a min svogers mor... vi fik a vide at hun muligvis var gravid, men intet var sikker... vi syntes godt nok hun var lidt tyk, men hun lignede ikke en der snart skulle føde..
mandag aften da min far skulle lukke hestene ind, ville hoppen ikke ind, hun ville ha min far med ned i den anden ende, han gik med hende, og der stod så et lille hingsteføl og kiggede... han var kold og våd, så min far bar ham ind, og prøvede at tørre ham...
tirsdag havde vi ham ude, hvor han gik rundt, og prøvede at løbe sågodt som han nu kunne... han var rigtig kælen, sød ,glad og kærlig, og lignede en der var veltilpas=)
men så i dag da mine forældre ville ha ham ud igen, ville han ingenting, han ku ikke rigtig gå, og min mor ku se at der var noget galt, så hun ringede efter dyrelægen, og det viste sig så at han havde feber, var dehydreret og var ved at få lungebetændelse...
han fik lidt væske og noget medicin, og så skal vi ellers malke moren og gi ham sutteflaske hver 3 time, men hvor er det bare svært, har lige været ude ved ham, og har kun fået 150 ml i ham... så skal snart derud igen og se om jeg kan få lidt mere i ham... håber så meget at han snart kommerr til kræfter igen, og at det ikke ender med han dør... det ville slet ikke være til at holde ud=( dyrelægen kommer igen i morgen og undersøger ham...
krydser finger for at får det bedre i løbet a natten...
-Rikke
skulle bare lige ud med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg håber ikke vores lille føl dør..=(
Kommentér på:
Jeg håber ikke vores lille føl dør..=(

Annonce