16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Underskrift indsamling... HG SVAR!!! {{forumTopicSubject}}
Eller hvad man nu kan kalde det.
Jeg har tænkt mig at skrive en MEGET vred besked til HG's Administration.
Grunden til denne besked er at jeg selv synens det er for DÅRLIGT at HG ALDRIG læfter en finger over for de ting/personer der bare SKAL gøres noget ved...
Tag fx en del af de brugere der har skrevet en kommentar hos Looksen. Hvor mange af dem er ikke stor tilsvining? Skal jeg virkelig bare "lære at leve" med det fordi Adm. er så langsomme/ikke gider tage sig af problemerne. Jeg kunne hvis jeg ville nævne de første 10 brugere herinde som jeg ved har fået et væld af udstemningsstemmer grundet grimt sprogbrug. Kan det virkelig passe at de bare vælger at lade som ingen ting?Hvorfor dælen har vi så udstemningsystemet?
En anden ting er at jeg på flere Fotografers opfordring har fået bikset en liste sammen med største delen af de copyrightede billeder der er herinde. Og selv om der i bunden af sitet ved hver hest står:"Ved brud på ophavsretten kontakt og billedet vil blive slettet!" Har de endnu ikke gjort en rygende fis ved det!
Hvor mange gange har I ikke sendt en besked til HG med spørgsmål olign?
Og hvor mange gange har i fået svar?
Jeg tør vædde med at størstedelen af jer har oplevet det samme som jeg. Nemlig at antalet af sendte beskeder vokser, men antallet af svar forbliver 0.
Hvorfor vil de så høre vores mening om diverse ting hvis der intet foretages?
For nogle måneder siden, dengang Toller samlede underskrifter vedr moderationsforslaget, skrev Adm!!! at de arbejdede på at få skabt en moderation med nogle brugere...
Fint nok, det mår være ud fra det forslag som jeg og en del andre herinde fik sat sammen, det var dog endnu flere måneder siden! Nogle af de brugere der var med til at forme forslaget er kun lidt aktive idag!
Det sjove er, at en bruger der gentagende gange storsviner folk til uden grund, kan sagtens få lov til at være herinde. Men både jeg og Dorthe er stemt ud...
Der var en herinde der for noget tid siden spurgte om der overhovedet er nogen som tager sig af den daglige gang på HG... Åbenbart ikke, for man ser/hører jo aldrig noget til dem, og alt hvad man eller "hører" fra dem er der jo ikke hold i alligevel...
HELT ÆRLIGT... Nogen af os har betalt penge for at være her. Ikke mange, men betalt er de, og hvis tingene ikke snart begynder at fungerer, så vil jeg have mine retur, for det her var ikke hvad jeg betalte for!!!
OBS: Dette indlæg vil blive sendt til HG's adm dagligt indtil de gider lette en hvis del fra stolen, så folk er velkomne til at skrive deres mening, blot de holder det på en fornuftig måde!
maj 2004
Følger: 73 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 594
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 31 Svar: 206
jan 2005
Følger: 117 Følgere: 114 Heste: 6 Emner: 152 Svar: 1.469
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 5 Emner: 31 Svar: 521
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 659
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
Deres tid herinde går ene og alene på at e hvor meget de kan svine andre til!
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
Underskrift indsamling... HG SVAR!!!