{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.464 visninger | Oprettet:

Hestemassør/-kiropraktor søges {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg søger efter en hestemassør/-kiropraktor som kører i Syd-Vestjylland (hesten står ved Ribe). Det skal gerne være en, som du selv har prøvet og har haft en god oplevelse med. Men du må selfølgelig også gerne skrive, hvis du kender én, men som du ikke selv har brugt.

Det er Laban, som skal til massør/kiropraktor. Han har den sidste måneds tid gået og kigget til højre, når man rider. Man kan sagtens stille ham til venstre, men han vil helst gå og dreje en anelse til højre i halsen. Jeg tænkte at en hestemassør/-kiropraktor kan få løsnet op på det.

På forhånd tusind tak for hjælpen
Tina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestemassør/-kiropraktor søges
  • #1   11. mar 2009 hvis jeg var dig ville jeg finde en dyrlæge der har kiropraktor udannelse/kurser også,...

hesten kan også kigge ud af for at aflaste et ben der gør ondt..

kender desværre ikke nogen ved ribe egnen.. kender kun andres kragh fra viborg, som jeg selv har brugt

• #2   11. mar 2009 Han virker ikke som om han har ondt. Han er dog lidt stiv på venstre tøjle, altså han er lidt svær at stille til venstre, men han virker ikke til at have ondt.

• #3   11. mar 2009 Jeg har brugt Thorsten Thude fra Varde Dyrehospital til min gamle hest.. Han var rigtig dygtig (:

• #4   11. mar 2009 Varde er jo heldigvis rimeligt tæt på. Kan du huske, hvad han ca. tog for en behandling? Og var det inkl. kørsel/benzin?

• #5   11. mar 2009 jeg har også brugt Thorsten Thude far Varde dyrehospital. Han er virkelig dygtig og fik udrettet underværker med Squire som vi ikke havde kunnet finde ud af hvad var galt med.
    Jeg gav vist 1800,- kr for én behandling, men kan virkelig ikke huske det så nøje, måske var det 800,- kr... hmmm. ej jeg tror det var 1800,- kr. Men ellers ring og spørg ham :).Jeg kørte selv Squire op til ham hvor han så ham løs i hans ridehal, behandlede ham og så kørte vi hjem med en glad hest smiley

• #6   11. mar 2009 jeg har brugt Eva fra skjern Å dyrlægerne hun er kiroprakter og rigtig dygtig !! hun var ude ved min hest for anden gang i går og hun erklærede han næsten rask i ryggen igen , så nu skal han kun masseres lidt og det bliver han er Betina Cronhammar

Eva tager vidst 1700 kr pr gang + hun bruger akkupunktur også
    Betina tager vidst 775 kr pr gang med kørsel ud til mig men det afhænger jo self af hvor i landet du bor .
    min hest står i bramming, og de begge kommer oppe fra herning området mener jeg .

• #7   11. mar 2009 vi bruger inga-lill fra vejle http://www.equinehh.dk/ bor selv i holsted og vi giver 500 kr incl kørsel for en hel krops massage.

Hun er knaldende dygtig, hun er svensker men har hendes mand med som oversætter hvis man ikke helt forstår hende, hun forstår flydende dansk.

ellers kig her (link fjernet)

• #8   11. mar 2009 Jeg har også brugt Thorsten Thude.. og kørte op til ham. vi kom af med ca. 1200.-
    Kan kun anbefale ham..

• #9   11. mar 2009 hej .. jeg har os brugt thorsten fra varde dyrlægerne. han er super dygtig og har taget uddanelsen i dette. priserne ligger meget forskelligt alt efter "hvad der skal ordnes" .. min hest var spændt i manken, det kom jeg af med 1200kr for det var så med kørsel osv. jeg har hest opstaldet i hjerting. (ca. 10 min kørsel fra varde) - meen kan varmt anbefale ham, han tager sig god tid og forklare hvad han gør og viser sig metoder til hvordan du kan afhjælpe problemerne. jeg kan personlig godt lide når folk fortæller om hvad de gør ved min hest, jeg bruger også thorsten som dyrlæge normal smiley

• #10   12. mar 2009 Tusind tak, allesammen. Nu har jeg flere navne at arbejde videre med.

Kommentér på:
Hestemassør/-kiropraktor søges

Annonce