{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

drøm {{forumTopicSubject}}

ville høre hva jeres største drøm er både i hverdagen og til hest hvis det ikke var noget af det samme

min er at få min egen hest nu har jeg redet siden jeg var 6år har ønsket mig min helt egen hest siden jeg var 8 min mor havde 4 mens vi boede på en gård men 3 af dem kunne ikke rides og den sidste var for stor til lille mig..

nu har jeg havde denne drøm i 10år næsten bliver 18 her om nogle måneder og der håber jeg virkelig min store drøm om at få min egen hest kan blive infriet og min kæreste køber min part cantana til mig det ville være min største drøm( fordi hun har givet mig min heste glæde tilbage efter jeg måtte flytte fra en hest min veninde havde som jeg var glad for) og selvom hun måske er "gammel" elsker jeg hende højre end noget andet...
har plaget mine forældre til hudløshed hvorfor er der virkelig nogle der er så heldige at have egen hest måske flere, har aldrig kunne forstå hvorfor jeg ikke bare kunne have en??

måske lidt lang men vil meget gerne høre jeres drøm eller hvis i havde en kommentar til teksten....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drøm
Kommentér på:
drøm

Annonce