16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Sommerlege(ændringer) {{forumTopicSubject}}
Her kort de forskellige konkurrencer… Det er meget kortfattet, men min elskede computer valgte lige at slette de 2 sider jeg havde skrevet i første omgang
HG’s Kloge Åge
Jeg stiller nogle spørgsmål dagligt over en periode, slutpunktet for denne periode ved kun jeg. Spørgsmålene kan fx være Hvor kommer connemaren fra. Hvert rigtigt svar giver 1 point. Den der har flest point når konkurrencen er slut, kan kaldes sig for HG’s Kloge Åge, lige indtil næste år.
MESTERFOTOGRAFEN
Inden jeg nævner kategorierne vil jeg gøre opmærksom på at man KUN må tilmelde billeder man selv har taget. Her er kategorierne. Nogle billeder har en ekstra forklaring:
Dressurbillede
Springbillede
Foldbillede
Andet Billede: Billeder af hesten i andre situationer end ovenover
Fart over feltet
Sjoveste Billede
Bedste Billede af et andet dyr: Denne kategori er for alt der ikke har med heste at gøre.
SKØNHEDSKONKURRENCE
Der er følgende kategorier
Smukkest Hest
Smukkest Pony
Smukkest Unghest
Smukkeste Føl
Smukkest Kat
Smukkest Hund
Smukkest Gnaver
Smukkeste andet Dyr
Hvert dyr må KUN tilmeldes i en kategori, desude gælder der for bedste unghest at den skal være født i 2003/2004, og for bedste føl at den skal være født i 2005.
Der vil inden afstemningen være mulighed for at skrive et par ord om det dyr man har tilmeldt
BEDSTE EKVIPAGE
Der er 4 kategorier
Bedste Hygge(hest)Ekvipage
Bedste Stævne(hest) Ekvipage
Bedste Hygge(pony) Ekvipage
Bedste Stævne(pony) Ekvipage
Lige et par definitioner
Stævneekvipage: Man er seriøs med sin ridning med det formål at man vil ride stævner
Hygge Ekvipage: Man rider mest for hyggens skyld, stævner er ikke så vigtige. Her hører også de “ekvipager” ind som ikke gør noget ud af ridningen dvs dem der ikke rider på deres hest.
Også her må hver hest kun deltage i EN kategori
HG’s Mest *** BRUGER
Det er ikke kun vores kære dyr der skal måles og vejes og bedømmes. Vi må også selv sætte os til skue…
Der er følgende kategorier:
HG’s Mest Irriterende Bruger
HG’s Mest Flinke Bruger
HG’s Mest Populære bruger
HG's Sjoveste Bruger
Til disse kan vælge både at nominerer sig selv eller en anden person.
Den sidste har jeg valgt at kalde for Attention-prisen, og den går til en bruger som har gjort noget ekstra her på HG. Man kan i denne kategori ikke melde sig selv, man skal nemlig nomineres til at deltage
Det var så de forskellige kategorier…
Her kommer så lidt regler og de SKAL overholdes.
REGLER
- Man må KUN deltage 3 gange i hver kategori
- Regler for hver af de forskellige konkurrencer SKAL overholdes
- Du skal have en bruger på HG
- ULOVLIGE billeder er IKKE tilladt!!
- Man må kun tilmelde DYR man selv ejer
Da der er så få regler håber jeg folk kan finde ud af at over holde dem.
I første omgang modtager jeg KUN tilmeldinger, dvs ingen billeder. Jeg skal først se hvor tor interesse der er, men jeg kan allerede sig nu at konkurrencer med mindre end 5 tilmeldt vil ikke blive afholdt. Og ved mange tilmeldte kan der blive tale om en yderligere deling af de forskellige kategorier.
Tilmeldingsskema
Navn:
Link til bruger på HG:
Jeg tilmelder mig følgende klasser:
Jeg nominere flg. til flg kategorier
Der er mulighed for at tilmelde sig indtil d. 1. Juli(med untagelse af Kloge Åge Knkurrencen). Man behøver ikke at udfylde sidste punkt på tilmeldingen.
Dog vil jeg alt efter hvor mange tilmeldinger der er Mandag tage stilling til hvilke konkurrencer der afholdes og hvilke der ikke bliver til noget.
Tilmelding sendes til min mail camlise@msn.com og emnet skal hedde Sommerlege 2005, ellers læser jeg ikke mailen…
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Sommerlege(ændringer)