{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fundet drømmehesten MEN...
  • #2   3. mar 2009 hm har selv en hest fra samme årgang, folk tror at en hest på 15 står med det ene ben i graven og næmest ikke kan slæbe sig afsted:P
    hmm den annonce jeg lige så er til bytte og det er sku lidt svært at finde lige præcis den rytter som har den rigtige hest og ligepræcis mangler den hest du har. men hvad forlanger du? og har du et billede på annoncen hvor den ser lidt mere tændt og dressuragtig ud for det ville nok gøre meget.

• #3   3. mar 2009 han ser hvertfald rigtig lækker ud.
    Men tror bare generelt at det er svært at sælge hest lige for tiden pga af krisen.

• #4   3. mar 2009 alt i alt står salget jo os bare ret så stille pt

• #5   3. mar 2009 inde på dba.dk er der nogle som søger heste, prøv at kigge der om der er nogen som kunne bruge ham

• #6   3. mar 2009 Ville nok lægge nogle ridebilleder på, det kunne nok hjælpe lidt på interessen fra folk.

• #7   3. mar 2009 Nu står jeg selv i samme situation. Altså prøv at oprette ham flere forskellige steder. Gul og gratis og heste nettet. Heste nettet koster godt nok lidt men der er folk meget seriøse og man får mange henvendelser. Held og lykke smiley

• #8   3. mar 2009 Jeg har oprettet ham mange steder og har opslag over alt. Men hver gang man skriver til folk så er han da ALT for gammel og de skal ikke bruge en GAMMEL og SLIDT hest..
    Han er en stor hest men han er ligeså rolig som han er stor..

Har ingen ridebilleder da jeg ikk kan tage billeder i ridehallen..
    Derfor der er en kort video..

• #9   3. mar 2009 Ok, men ridebilleder tiltrækker folk.

• #10   3. mar 2009 Jeg kan muligvis komme til at tage nogle billeder udenfor hvis vejret bliver godt..

• #11   3. mar 2009 Jo han er virkelig lækker, men desværre for dyr til mig.. Men hvad vil du helst 1 masse useriøse henvendelser eller få seriøse

• #12   3. mar 2009 vil sige du mangler interessante billeder som kan sælge hesten, evt video.

pris mangler da det er det man søger næst efter sin kommende hest, hvis prisen ikke står der er man hurtig gået videre til næste annonce smiley

håber det kan hjælpe lidt

• #14   3. mar 2009 Du bliver nødt til at tage nogle nye billeder hvis du vil have købere.
    Prsien skal oplyses, og så tror jeg du må droppe drømmen om at bytte den, det er ikke realistisk/muligt.
    Og så tror jeg måske du skal sætte prisen en lille smule ned. Sådan ser folk der ikke kender hesten, på den: 15 år (den er ikke længere på toppen), den har astma, og det er pengekrise.

• #15   3. mar 2009 Jeg er enig i at der skal andre billeder til. Et par hvide bandager og hvidt underlag kan virkelig gøre meget... og så gerne et ridebillde hvor han går pænt... et hvor han står og kigger vågent på et eller andet uden for billedet. Noget i den stil. Kig på dem der har heste til salg til 100.000 og imiter deres billeder så vidt muligt smiley

• #16   3. mar 2009 Ja, nogle pæne rosenknopper, hvidt underlag og bandager kan gøre udnerværker. Og husk at billederne skal være af god kvalitet, så vil jeg æde min gamle ridehjelm på, at der er flere der vil få øje på de små bogstaver hvor der står LA6 på C-plan, istedet for at kigge på alderen smiley
    Og det er bedre at der er 2 gode billeder end 4 halvdårlige smiley

Kommentér på:
Har fundet drømmehesten MEN...

Annonce