{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

så er hele sommeren ødelagt:( {{forumTopicSubject}}

Gæt hvem der li har brækket sit ben 3 steder.... smiley
SNøft.....
Jeg skulle fylde foderkasser der hvor stella står og skulle køre fodervognen op ingen i en stald hvor det går opad bakke og så var jeg bange for at jeg kørte ud over skrænten af bakken og så stoppede jeg med at give gas og så trillede den jo tilbage og jeg hoppede af for at stoppe den, men det er jo ik så nemt at stoppe en 1tons tung fodervognen og nåede ik at give nok gas inden jeg blev mast op ad muren og så var mit fodled mast fast der.... smiley blev så hjulpet fri temmelig hurtigt, og kørt på sygehuset af min ridelærers kone. de mente ik den var brækket når jeg kunne støtte på den.
Vi kommer så ud på sønderborg da de sagde de gerne ville se mig, der bliver taget røntgen billeder og det viser sig det er brækket tre steder. jeg får lagt en skinne på og så siger de, de ik kan gøre mere for mig og jeg skal til åbenrå....
derude får vi lov til at vente i 100år- de har bare ik travlt de læger- så kommer vi endelig til og de ved ik rigtig om de skal oprere mig og sidde en skrue i heller et helt gips ben på... De besluttede så at vente en uge og se hvad der var sket og om hævelsen var faldet- havde en MEGA MEGA stor ankel, (ik overdrevet) og så skulle jeg til røntgen igen så igår lå jeg på sygehus fra kl 11-18, kedelig og smertefuld dag, fik intet smertestillende....
og må ik støtte på benet i 6uger:(
ødelagt sommer, ingen ridning, ingen ting

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er hele sommeren ødelagt:(
Kommentér på:
så er hele sommeren ødelagt:(

Annonce