{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør du?
  • #1   22. jun 2005 jeg brugte engang den, men syntes efterhåndn ikke det er en god idé at bruge, da hesten ikke giver korekt efter, med skubet bagfra..

    men løsnede den, og den blev ikke strammet i starten, eller efter lidt tid, hang løst imellem benen, men hun gav stadig efter, og kæmpede hvis den var stram smiley


  • #2   22. jun 2005 Brugte det i starten på Sunrise.. Jeg spændte den lidt fra start, så hun ikk kunne gå meg hovedet HELT i sky, som hun ellers gjorde, men i takt med at hun slappede mere og mere af, løsnede jeg også chambonen som belønning..

    Men altså de første par gange hun havde den på var den bare helt løs da hun ellers bare stod og stejlede, og gik helt i baglås... Men jeg lod hende løbe lidt løs med udstyret på ude på ridebanen, indtil hun havde vænt sig til det.. Bagefter gjorde jeg det ovenstående..


  • #3   22. jun 2005 Men nu bruger jeg ikk hjælpetøjler på hende, bortset fra martingal på tur.. Både fordi hun sagtens kan gå til biddet og alt det der, og fordi hun går og nikker med hovedet når hun har chambon på, fordi hun har fundet ud af at der er elastik i.. heheh.. Tossede hest..

Kommentér på:
Hvad gør du?

Annonce