{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Useriøse "købes" annoncer {{forumTopicSubject}}

Jeg må indrømme at jeg er ved at være meget træt af useriøse købere på markedet. Jeg har nu flere gange oplevet at jeg har henvendt mig i en annonce, hvor en søger noget som jeg har. Jeg henvender mig kun hvis jeg har noget som passer på deres søge kriterier, da jeg selv synes at det er træls når folk skriver og ikke har læst det hele igennem.

Og jeg har nu oplevet flere gange på det sidste, at når jeg kommer tilbage til annoncen, er min henvendelse bare slettet, uden nogen kommentar overhovedet. Jeg synes det er noget så frækt når folk giver sig tid til at fortælle hvad man har til salg, når nu man ikke gider selv at søge markedet for det, at henvendelsen så bare bliver slettet uden videre.

Jeg kan da også selv finde på at slette en henvendelse, men så er det fordi det lyser langt væk af at personen ikke har læst min annonce, og jeg gør det kun hvis jeg har skrevet i annoncen, at henvendelser som viser at man ikke har læst annoncen bliver slettet uden videre

Hvad er der blevet af folks høflighed???

Er jeg den eneste der oplever det, eller er der andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse "købes" annoncer
  • #1   28. feb 2009 folk er kun sig selv nærmest efter hånden... jeg har os prøvet det nogle gange,, har det bare sådan,at så kan personen ik købe af mig , hvis han/hun skriver

• #2   28. feb 2009 Lykkebo`s tøser <3<3 <
    Det er sgu da bare træls gang på gang at opleve når man kommer tilbage til en annonce man har henvendt sig i, at så er ens besked bare slettet uden nogen kommentar. For selvfølgelig kan personen ikke købe af mig, det er der jo heller ingen interesse for når beskeden er slettet

• #3   28. feb 2009 forstår ik de folk... kan da bare skrive at det ingen interesse har,så ved vi hvad vi skal forholde os til... det er os træls når der står pris feks i salgs annoncerne ,el bytter ikke, at man bare bliver ved med at skrive... helt ærligt.. læs teksten

• #4   28. feb 2009 Ja, jeg synes faktisk at HG´s marked bliver mere og mere useriøst, og oftere og oftere hører man om folk der løber ind i snydere. HG må altså snart tage sig sammen og gøre noget for at komme uden om de snydere, det at de ikke må hænges ud herinde, gør det kun nemmere at snyde folk

• #5   28. feb 2009
    Jeg er også holdt op med at henvende mig i deres "købs" annoncer...for det viser sig jo altid at de forventer at få tingene gratis?? eller vil bytte sig til dem....hvilket jeg så mener de skal skrive i deres annoncer..

Jeg må indrømme at jeg opfatter disse ann som "ønskeseddel"?? og ikke som noget de reelt vil købe..

• #6   28. feb 2009 det er proppo.. og så også det omvendte.. jeg ville købe et fortøj til min veninde, og jeg fandt det perfekte.. og vi skriver sammen og aftaler en pris, og hun vil så vende tilbage.. og i mellemtiden er der så en der har skrevet og spurtg om det er solgt.. så har hun bare skrevet nej.. og de kunne godt finde ud af noget.. det pisser mig bare af, for jeg har næsten overført pengene,.

Kommentér på:
Useriøse "købes" annoncer

Annonce