Øv, dumme pølsehest :( {{forumTopicSubject}}
Tænk sig engang..
Så tager man jo over til pølsehesten her i formiddag, med den hensigt at strigle, pudse og polere ham for snart at være fri for mere vinterpels, hvilket jo ville være rart...
Efter 1 time og ca 40 minutters strigling skinner han mere end en splinterny Ferrari i udstillingen, og man ligner selv en støvbold.. Efter lidt neglefiling og justering, (han går uden sko), skal han så lukkes ud igen, skinnende og strålende, og hvad gør han så???..
Han når ski da kun lige ind på folden, før han udser sig en kæmpe støvdynge, smider sig ned i den, og ruller derudaf.. Grrr... Utak er verdens løn.. Sådan en skarnspølse. Hrrmmpff... Nå, men næste gang tager jeg ski bare en vandslange og spuler ham, tror jeg.. det går da noget hurtigere... Men han er nu sød alligevel, selvom han er en værre banan...
Nåja, og han fik nye billeder i går aftes, så hvis ikke du har kigget ind og set dem endnu, kan jeg da lige opfordre til det igen... Smid gerne en kommentar hvis du har lyst...
Mvh. Michael og støvbolden Tjalle...
jun 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 63
Men hvis du vil spule den skal du huske ikke at gøre det på bagparten - Så får hesten meget nemt nyreslag...
// Charlotte
jun 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 63
Bagparten er som regel længere om at tørre end resten af kroppen, og når hesten bliver kold, våd og samtidig med ikke har noget fedtlag kan hesten få nyreslag.
Og så er det vist noget med at mælkesyre nemt hober sig op i bagparten? Har i hvertfald fået at vide af min ridemærkelærer at hesten meget nemt får nyreslag af at blive våd over bagparten...
// Charlotte
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
jul 2004
Og jeg har den mistænkt for at den bare står og tænker, "Hehe, bare vent til jeg kommer ud på folden, så er alt dit dumme arbejde spildt.. Muhaha så kan du bare lære det", og jeg kan også bare se på ham at nåpr han ligger og ruller sig, er han ved at omkomme af grin inden i. De skøre heste *smiler*
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.507
Mvh. Michael
jul 2004
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
Øv, dumme pølsehest :(