{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej nogle lige lige kan hjælpe lidt
  • #1   22. feb 2009 Spørger lidt i baglandet. Kender mange der har været ved at sælge til de forkerte. Dog skal man heller ikke spørge om ALT! Men personen kan jo før have snydt eller lign.
    Og så mærker man efter, den gode køber til en hest, er den dårlige køber til en anden.

• #2   22. feb 2009 øh undskyls men forstod det ikke helt. men har en hest der bare hyger sig men skovtur og med en meget let dressur og små spring, har bare vært mange rideskoler der her ringet på ham og der her væet en der "tog røven" på mig sage det var til privat hest men om morgnen han skulde på prøve skrev hun at han skulde gå elev hest på 10 timer på 4dage vor han er vandtil at blve redet 5timer på en uge. og han er 17år gammel. hvordan undgår man sådan en

• #3   22. feb 2009 Ved at få ham slagtet, og giver ham en værdig afslutning på livet, i stedet for at sende ham videre. Men desværre er de fleste for grådige, og nægter at slagte en hest, hvis de kan få så meget som 5 kr mere for den ved videresalg.

• #5   22. feb 2009 ikke for noget men jeg er nok den forkerte at sige slaget til her slagtet 1 hest og der er ikke noget jeg fortryder mer og kan ikke se hvorfor man skulde slagte en super glad og frisk hest som nyder livet og esler at leve og jeg ved at der er en kvinde/pige/mand /dreng der ville få go nytte af ham. så undskyld jeg til angrab på dig. men kan bare ikke klare folk der ville slå et godt dyr ned og kan så lige tilføje at det er ikke penge jeg gåe efter... men et godt og kærlig hjem!
    men nu ved jeg hvad for folk der ikke skal have min hest!

• #6   22. feb 2009 søde folk STOP MEN DE DER SLAGTE ting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ville jeg slagte min heste hade jeg gjort det det er hjælp til sagl ikke til at slagte eller aflive ham!

så væer sød at stope det........... det pisser mig lidt af. undskyld. min holdning.

det her er en hjælp til at gennem skuge en evt køber. for om det er sant eller falsk. ikke slagter

• #7   23. feb 2009 BESLAGSMEDS LÆRLING SØGER ARBEJDE smiley SKRIV PB M
    Det var en rigtig god historie, der endte godt for dig og din hest. Det viser, at man kan være heldig.

Christina D - hvis du beslutter dig for at låne ham ud, så husk endelig at få skrevet en kontrakt, og huske endelig også at få skrievet hvad han kan/må bruges til.
    Held og lykke med det.

• #8   23. feb 2009 Glemte lige at tilføje - når du har nogen ude og kigge på ham, så spørg ind til, hvad de kunne tænke sig at lave med hesten...og så mærk efter, hvordan du har det med det. Så finder du den rette til ham :o)

Kommentér på:
hej nogle lige lige kan hjælpe lidt

Annonce