{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Regler ER regler {{forumTopicSubject}}

hvad er det folk ikke forstår?

Ang oprettelsen af part heste, og ander man ikke selv ejer, kommer spørgsmåler igen og igen:
må jeg ikke godt have lille trunte her ind, selv om jeg ikke ejer hende men kun har part på den.

Svarende er 9 ud af 10 gang, jo for min skyld må du gerne, for jeg synte s også de regler HG har lavet er dumme og latterlige.

JAMEN HALO
jeg HADER også at betale skat, men bliver nød til at følge lovgivningen.

jeg HADER også at holde for rød lys når der ikke kommer nogen fra den anden side af, men jeg bryder da ikke de regler der er i lovgivningen er, af den grund.

om det er regler der er lavet på ens skole, i trafikken, på rideskolen, hjemme hod mor og far eller på Hg, det kommer ud på et. regler er regler.

det er ikke vores hjemme side dette her, og IKKE OS det laver reglerne for at må begå sig her.
Der for er det sku da vigtigt at følge de regler HG sætter, ellers ender det med at der ingen hjemme side er.

ER DET SÅ SVÆRT AT FORSTÅ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler ER regler
  • #1   18. jun 2005 Nej jeg forstår det udmærket.
    Dog er det pisseirriterende hvis man så skriver til folk at de ikke følger reglerne på grund af det ene eller det andet, at man så får kastet en mega spand lort i hovedet og så oveni lige en dårlig karakter til sin hest.

• #2   18. jun 2005 Det har du helt ret i, det viser jo ofte bare at det er umodne piger der, mener at kunne lave sine egne regler.

Men folk forstår bare ikke at det går kun ud over os brugere hvis vi ikke følger de regler HG har sat som retningslinjer her inde.

det burde være sådan at man kunne sige sin ærlige mening og karakter uden af få en latterlig lav karakter igen.

jeg har da bla modtaget lav fra en person, hvor mit svar bedømmelse var ekstra høj forde der var hendes hest vær i mine øjne.

men der vil altid være nogen der ikke endnu er modne nok til at overholde regler og opdigte nye.

• #3   18. jun 2005 Fald da ned!!!
    Falder jeres hestes bedømmelser ned fordi der kommer en halvpart!! Gud i er fjentlige!

• #4   18. jun 2005 Igen Heidi er HG ikke noget NÆR det samme som skat og lysreguleringer!!!!

• #5   18. jun 2005 Okay, flot nok at du er moden.. Men du kan ikke forvente at alle er det.. Især ikke de små børn på 8-10 år.. jeg synes at det er okay med parter.. =)

• #6   18. jun 2005 Cemile, om min heste for lav eller høj er for mig fløjtende...

du er i sådan en alder, eller på et stadie i din udvikling at du åbenbart ikke har nok respekt for andres ting (hg hjemme siden) og andres arbejde (hg adm. arbejde på denne side) til at ville over holde de regler der er lavet.

reglerne er bla laver for også at beskytte DIN hest.

jeg ville være lige glad om der er parter eller låne heste oprette her inde, hvis de regler Hg havde sat op ikke forbød det.

jeg er principelt i mod ikke at følge retningslinjerne, og det er uanset om der er her på HN eller i den virkelige verden.

• #7   18. jun 2005 veeel.. når du har en PART i en hest, ejer du jo "halve" hesten.... så jeg synes de i alle fall skal være her, OM DET ER OK FOR DEN ANDRE SOM EJER DEN!

• #8   18. jun 2005 Kan sagtens følge dig, men har man part på en hest ejer man den jo halvt og hvis man har fået lov af den anden "ejer" kan jeg altså ikk se noget problem i at de har hesten herinde..

Ellers måtte jeg jo heller ikk have hverken Sunrise eller Casina herinde, for dem ejer jeg jo heller ikke.. Casina er min fars, jeg rider den bare, Sunrise fik jeg i konfirmationsgave af mor og far, og de ejer stadig lidt af hende, da hun kostede mere end det jeg skulle have haft for, og de penge skal jeg betale tilbage hvis jeg vil have hende som min helt egen..
    Det er da fuldstændig det samme..

Altså "låne-heste" vil jeg give dg ret i, ikk høre til. .Men partheste,synes jeg godt der må, da det jo også er ens egen, men man ejer den jo bare sammen med en anden..

Kan du se pointen??

• #9   18. jun 2005 Karianne: hvad du eller andre synte sre i orden, er jo lige gyldigt.
    reglerne skal følges.

min personlige mening er at hvis HG tillød det var parter mere en velkommen her inde.

det er også mod reglerne og stjæle andres billeder fra nettet og bruge den til freks. net pony sider.

er det så også nogl eregler vi skal se stort på fordi, nogle piger syntes det er ok at låne billeder af andres heste??

kan i ikke se at det er det samme og dybt dobbel moralsk og mene at reglerne på HG må gern ebøjes eller brydes, men ingen på tag ejeres billeder uden at spørge først?

• #10   18. jun 2005 Du skal ikke begynde at fortælle mig hvor jeg er og hvad jeg accepterer for du ved ikke om jeg er moden af min alder eller en unge med sut i munden!! Man kan være begge dele når man er 14! Jeg HAR respekt for andres ting, men jeg synes i tager det her lidt FOR personligt!!!!!
    Nej, det her inde er en hjemmeside! De andre ting er lavet for at folk overlever! Du kunne køre en ned ved at køre over for rødt! Hvis man ikke betalte skat havde vi i DK ikke fri adgang til sygehus! Tænk dig de fattige mennesker som ville dø pga. det!! Altså det jeg mener er at herinde er det hele billeder, der er ingen risio for at der sker noget med nogen.. ERGO er det ikke som i den virkelige verden. Det mener jeg!

• #11   18. jun 2005 Jeg synes det er sk*** irriterende at nogle fokl beskytter dem!

Fx. de siger jamen det var jo hendes/hans da den blev oprettet, ja men det er det ikke mere..!

• #12   18. jun 2005 Heidi: Det er en slags tyveri at tage billederne, men nej det er ikke som at lave bankrøveri! Der er en væsentlig forskel! Ikke at jeg mener det er iorden.!

• #13   18. jun 2005 cemille: når du nu er så alt vidende, kan du så fortælle hvorfor man skal køre med sele?
    der er ikke andre end mig det går ud over hvis jeg køre galt, men alligevl for man en bøde for at køre uden hvis man bliver stoppet...

men se, endnu en regl, jeg over holder alligevel.

og jo du kan lav een sammen ligning, betydningen er måske ikke lige så stor men i bund og grund den samme, man skal respektere andres ting og de regler der er laver for din egen skyld, lige som men skal respektere og overholde de regler der ikke altid giver mening

• #14   18. jun 2005 Prøv da lige at holde lidt igen med dine beskyldninger!
    Hvis der er nogen der virker alt vidende så er det da dig og hende camilse.. (Ikek for at blande hende ind i noget men!) Jo, det går ud over dem du eventuelt kører ind i- Og så er du også beskyttet og det er altså ikke kun alle andre der skal beskyttes.

• #15   18. jun 2005 Hvor gammel er du lige.?!!!!
    Synes du opfører dig som om du var 3! Man skal da vel snakke til andre mennesker som var det i den virkelige verden! -og det er fordi at folk kan føle det ligesådan om man siger eller skriver tingene til dem!

• #16   18. jun 2005 Synes virkelig det her er noget pjat..

Den her side er til for at man kan hygge sig, og skrive med en masse der har samme interesse som en selv, nemlig hestene.. Og for at man kan bedømme hinandens heste, UDEN at blive sure, for det er bare andres mening og det er ens egen mening der er vigtigst..

Men, helt ærlig.. Synes mere det er blevet til et sted hvor man kan logge på hvis man har lyst til at skændes eller diskutre med nogle.. Det er Fandeme IKKE hyggeligt længere...

Prøv lige at tage jer sammen.!!

Det eneste der sker herinde er folk der brokker sig.. Diskotioner om regler, beskyldninger for falske heste.. Og lidt flere skænderier..!!

HOLDER DET IKKE SNART OP??

• #17   18. jun 2005 REGLER ER REGLER, OG DE SKAL FØLGES.. MEN DER STÅR IKK NOGLE STEDER AT MAN IKK MÅ HAVE PARTHESTE.. DE ER OGSÅ ENS EGEN, MEN MAN EJER DEN BARE SAMMEN MED EN ANDEN..

• #18   18. jun 2005 nete, du er vel nok velformuleret.

og cemille jeg er ikk ebedre vidende. jeg ved bar een masse. og der er fakta.

det med seler i biler.
    har jeg ikke en selv på og køre jeg ind i ander, så går det ikke ud over dem, men kun mig selv og det må vel være egen sag ikke andres....

men hvis folk nu læste hvad jeg skrev og ikke hvad de tror jeg skriver, så ville i se at jeg i bund og grund er enige i at parter burde have tilladelse til at være her, men så længe de er har må vi da rette os efter det.

• #19   18. jun 2005 Heidi.. Selvom man har sele på når man kører galt kan det sagtens gå GRUELIG galt.. Har selv prøvet at køre galt hvor der var en der kørte ud foran os, godt nok skete der ikk noget, da vi opdagede hende i tide og nåede at bremse hård ned, men ellers var det gået grueligt galt og vi HAVDE sele på!!

Så selvom man overholder reglerne, kan det godt gå galt alligevel..

• #20   18. jun 2005 Nete.. Det vil jeg også gerne se.. For jeg har ikk set nogen steder at man ikk må have partheste herinde.. Det eneste der står er at "hesten skal være din egen" og det er det jo også selvom man har part på den.. Man deler den jo bare med en anden..

• #21   18. jun 2005 1. Brug af Heste.DyreGalleri.dk

Nedenstående brugerbetingelser skal overholdes i forbindelse med brug af hjemmesiden Heste.DyreGalleri.dk. Endvidere gælder den danske lovgivning. Ved overtrædelse af vores betingelser eller dansk lovgivning, forebeholder Heste.DyreGalleri.dk eller dem af Heste.DyreGalleri.dk udpegede hjælpe-administratorer sig retten til uden varsel at slette din brugerkonto.

2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Heste.DyreGalleri.dk

Heste.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.

Følgende overtrædelser vil medføre sletning af din brugerkonto:

Racistiske og stødende ytringer.
    Spam generelt, herunder i f.eks. forum, kommentarer og i markedet.
    Meget negativ afgivelse af stemmer.
    Stor ubalance mellem afvisnings- og velkomst-point.
    Misbrug samt forsøg på hacking.

På Heste.DyreGalleri.dk har du mulighed for at oprette din hest med billeder og tekst. Her er det vigtigt og et krav at hesten er din egen, at alle billeder er af din egen hest, at ikke oprettes som ren salgsannonce (her henvises til markedet), at alle billeder er tydelige og af selve hesten. Endvidere må du ikke oprette midlertidige billeder med tekster som f.eks. ”Billeder kommer snart”.

3. Betalingstjenester

I forbindelse med køb af tjenesteydelser samt betalingstjenester, herunder køb via mobiltelefon, ophører din fortrydelsesret fra det tidspunkt hvor tjenesteydelsen eller betalingstjenesten gøres tilgængelig for dig. Ved overtrædelse af vores brugerbetingelser med dertil hørende evt. sletning af din brugerkonto, refunderes brugte eller overskydende beløb ikke.

4. Diverse

I det omfang Heste.DyreGalleri.dk finder det nødvendigt kan disse brugerbetingelser til enhver tid ændres uden varsel. Det er til enhver tid dit ansvar at kende de gældende betingelser.

Disse betingelser er sidst opdateret 17. februar 2005

• #22   18. jun 2005 pernille, nu har jeg haft min del af bil uhæld hvor intet af det var vores skyld, så du behøver ikke at forklare hvor galt det kan gå, det har jeg billeder på min pc til at vise.

dog vil jeg ikke vise dem her da de er yderst markabre, men er nogen intresseret i at se dem sender jeg dem gerne.

min pointe var blot at det jo kun er ene selv det går ud over hvis man ikke bruger sele, ikke andre.

• #23   18. jun 2005 nete, jeg har skam ikke ondt i røver over noget som helst, jeg har en hest de fleste kun drømmer om

• #24   18. jun 2005 Nu vidste jeg jo ikk at du havde prøvet at kører galt, men ville heller ikk forklare hvor galt et biluheld kunne gå, men at selvom man overholder regler, beskytter det altså ikk en, eller hvordan man nu skal sige det..

• #25   18. jun 2005 nete: det går ud over mig hvis Hg en gang for alle slår ned på det og lukker siden.

• #26   18. jun 2005 Og heidi.. Nå du nu er så glad for din hest, hvorfor behøver su så at blande dig i at folk har partheste herinde eller ik overholder reglerne fuldt ud..?

FX: De der opretter partheste, gør det jo nok fordi de er glade for deres hest og gerne vil vise den frem ligesom alle os andre.. *SÅ HVAD ER PROBLEMET??

• #27   18. jun 2005 problemer er som jeg lige har skrevt til nete,
    hvis hg´s administartion en gang for alle slår ned på det og lukker siden.
    så går det nemlig også ud over mig!

men læs dog hvad jge skriver, jeg kan godt forstå de vil have deres heste her inde, og for min skyld ingen alarm hivs hg sagde god for det.

og faktisk har der været skrevet til hg for et godt stykke tid siden og her var svarte fra dem at det lå i reglen om at man kun måtte oprette sin egen hest, at parts heste ikke var tilladte

• #28   18. jun 2005 Heidi: Jo det GÅR nemlig ud over nogen hvis du kører ind i dem!! Du er bare for egoistisk!! Ja! HG burde være et hyggeligt sted! Men alle er skide misroiske altid! I er sq da ikke ansat som politi herinde! ja, det går ud over dig hvis HG lukker det hele, MEN jeg har læst atd e flere gange har overvejet at lukke dyregalleri.dk pga. så mange sure miner! Du er ikke selv bedre menneske! Du er ret så bedrevidende!

• #29   18. jun 2005 Cemille vi retter os jo bare efter reglerne og jeg kan altså ikke se hvorfor at du syntes at Heidi er egoistisk?

• #30   18. jun 2005 Heide: Er du vokset op med en diktator eller hvad?!
    fOR SÅ NØJES JEG BARE MED AT HAVE ONDT AF DIG!
    Du virker meget som om du har ondt i røven over partheste!! Der går inegn fli af dine heste fordi de er her!! Alle burde være her!! Det er sq ondt over for de små børn at i hidser jer sådan op!

• #31   18. jun 2005 *Så synes jeg de skulle tage og skrive det i reglerne, hvis de ikk vil have partheste herinde, for det står ingen steder.. Der står bare at hesten skal være ens egen, og det er jo også halv ens egen hvis man har part i den.. IKKE??

• #32   18. jun 2005 Dressurdyret U : Godt være du ikke kan men så er det op til dig.

• #33   18. jun 2005 cemille, utroligt at du ikke kan læse.
    jeg poienter, jeg er IKKE sur.
    jeg er IKKe bedrevidende, men ved en del!
    selvfølgelig går det ud over andre hvis jeg køre ind i dem, men det har sku ikke noget at gør med omjeghar sel på eller ej.

prøv nu lige og hør.
    køre jeg ind i et træ, en bil et hus en lygte pæl eller wath ever, eller køre andre ind i mig, så skulle min sele sikre at jeg ikke kommer til skade.
    har jeg ikke slev på = større mulighed for at komme til skade.
    men en sele er til for ens egen skyl... men den er ikke frivillig om man vil have den på.

forstår du nu?

• #34   18. jun 2005 hold da op!

Heidi tror bare du skal give op, tror ikke de har lyst til at lytte, de har sat deres mening og den bliver nok ikke lavet om lige forløbig. så tror bare du skal lade dem om deres....du får ikke mere ud af dette....

og vil give dig helt ret i det du siger, ingen tvivl i det!

til jer andre; hvis i gerne vil have at der skal være halvparter herinde, hvad så med at skrive til HG og foreslå det til dem!?

• #35   18. jun 2005 DDressurdyret U: Forresten er det der "BARE" ikke et ord der hører til i den sammenhæng!!

• #36   18. jun 2005 Nu tænker du kun på dig selv igen!!
    AT DU KØRER IND I ANDRE BETYDER AT <b>DE<b> KAN KOMME TIL SKADE!

• #37   18. jun 2005 Den samme debat var oppe på hundegalleriet den anden aften.
    Jeg kan ikke se det store problem i, at en part opretter hesten, så længe man har ejerens accept! Og ja, der er regler, men fordi en part sætter en hest ind, kan virkelig ikke hidse mig op!
    Vi skal jo osse alle sammen tale ordentlig og bruge et ordentlig sprog herinde, men det er der dælme heller ikke ret mange, der gør. Det er vel i princippet det samme??

• #38   18. jun 2005 Vil give Nete ret.. Dig og os andre må gerne have vores "drømmehest" men andre må ikk da de kun ejer halvdelen.. Måske fordi de ikk har råd og måske er lidt under andre økonomimæssigt.. Skal det gå ud over dem??
    Synes skam heller ikk det er iorden hvis begger parter opretter den samme hest hver forsig, men hvis den ene eller hvis de begge har den samme, så synes jeg sQ ikk det gør noget.. Eller det vil du måske ikk give mig ret i??

• #39   18. jun 2005 Julie L: Du får intet ud af at tale ned til os!!
    Heidi vil "bare" være på tværs!

• #40   18. jun 2005 ok, hør så lige her ....
    jeg har ikke ondt i røven over noget som helst.
    jeghar en dejlg hest, en hest i en klasse som ingen sjælden kommer i nærheden af... hvad skulle jeg hvae ondt i røven over???

for min skyld måtte folk GERNE hav ederes parts heste oprettet HVIS det var opk men HG.

men HG har selv kommentere at det ikke var tilladt, og ja det burde stå TYDELIGT i reglerne til den der mistolker dem

• #41   18. jun 2005 TEAM Lyngbro (Pernille ): Sådan! ENIG!

• #42   18. jun 2005 jeg sagt cemille at de ikke må være her fordi at det går ud over reglernes regler men for min skyld hvis at de blev lavet om måtte de selvfølig også have deres heste herinde!

• #43   18. jun 2005 Heidi: Du kommer inegn steder med pral! Mange har bedre og ligeså gode heste som dig! <i>MANGE!

• #44   18. jun 2005 og bare kan man da sagtens bruge i dn her sammen hæng!

• #45   18. jun 2005 Dressurdyret U: Ja, det kunne jeg godt se.. =) Men jeg er ikke enig og sådan er det bare..

• #46   18. jun 2005 ha ha, julie, ja jeg gider ikke mere...
    folk forstå ikke...

camille jeg mener ikke at jeg vil køre ind i folk, nej glem det, jeg kan ikke forklare dig noget , for du forstår det simpelhen ikke....

men igen hvis du er i tvivl så vil jeg med glæde gern evise dig billeder af hvor slet det kan gå....

• #47   18. jun 2005 en part hest er ikke ens egen man ejer den ikke man betaler andre for at må ride den!

• #48   18. jun 2005 jeg praler ikke.... ´jo hva fanden nu gør jeg: næv 50 der har hest eher inde i samme klasse...

nej pjat, jeg er sku lige glad... gør hvad i vil, lukker hg ned en dag, jamen så er det pga folk som jer, som ikke vil overholde de regler der nu engang er

• #49   18. jun 2005 altså helt ærligt.....

jeg snakker på ingen måde ned til nogen som helst her og er ikke ude på at diskutere med nogen....

nej men der står heller ikke at man må eje hesten halvt, så hvad med at spørge HG i stedet for dette her for vi bliver ALDRIG enige.

• #50   18. jun 2005 nete, jeg vil da gern eforklare det for dig: snadro er hentet i tyskland har gået internationalt gram prix med fine resultater.
    springer ma og går alle dressu røvelser.
    yders fin stamtavle.
    og hvis det ikke var blvet mig på lagt at fortælle hvad hesten var blvet handlet for som ng hest så faotalte jeg dig det.
    men jeg kan nøjes med at sige at du ville falde ned at stolen

• #51   18. jun 2005 ja det kan godt være men en af dem bliver jo nød til at eje den først ikke!

• #52   18. jun 2005 Heidi:Jeg gider ikke høre på dine forklaringer, du kan tale ned til fok! -og så ikke mere end det!
    Jeg gider ikke have dine billeder! Nej, selvfølgelig kører du ikke ind i fokl med vilje .! Det er der sq da ingen der gør!!! Kun dem med en brist i hjernen!!!! <i>Jeg er ikke enig med dig!</i> Forstå det dog man!
    Forklar dig ordentligt hvis du vil have folk til at forstå.

• #53   18. jun 2005 Nete: Bare ignorer hendes pral! Bare hun er glad.. Vi andre kan jo godt se hendes ikke er fine, men hvis hun vil prale så lad hende! Det er hende der er til grin.. =)

• #54   18. jun 2005 nete:
    1. nej jeg har lige så meget ret til at være her som andre der har oprettet en hest der er ders egen, ikke mere, og ikke mindre ret.

2. hvorfor skull ejeg nøjes, når jeg nu kan have noget af det bedste???

• #55   18. jun 2005 HELT ÆRLIG!! Det er ikk dig, Heidi, der laver reglerne, så synes du skal blande dig uden om.. Og det synes jeg alle skal. Det er ikk nogle af os der skal bestemme om folk må have deres hest herinde eller ej, det er hg's admin. Så lad dem om det og så STOP DOG DEN HER DISKUTION OM HVEM DER MÅ VÆRE HER, OG HVORDAN REGLERNE ER, for de står der når man opretter hesten og de skal selvfølgelig følges, men man kan ikk følge en regel som ikk er der, eller står der.. Der står nemlig ikk at partheste ikk må være her.

ENIG??

• #56   18. jun 2005 Cemille, kan jeg sørm eane lidt misundelse... smiley

• #57   18. jun 2005 jeg vil lige sige at man sagtens kan få en hest der kan det hele men samtidig knokle mere end dem der ikke kan noget!
    og Heidi det er en meget flot hest du har og stor!

• #58   18. jun 2005 Jeg kan virkelig heller ikk se problemet!!
    Jeres hest er ike dårligere end ellers fordi der er fakere eller halvparter! Hvis de kan være glade for at vi ikke stemmer ud så lad dem! Hvis de ikke har et liv, er det synd at rode mere i det synes jeg!!

• #59   18. jun 2005 jeg må lige porientere at der blev spurt hvad der gjorde min hest så fantastisk, og det svared jeg ganske enkel på...

længer edr den vel ikke, og nej vi bliver vel aldig enige

• #60   18. jun 2005 Nu siger jeg det igen SPØRG DOG HG......

• #61   18. jun 2005 Heidi: I dine drømme.. =)
    Som om dine heste bare nærmer sig Misty, Garance osv!

• #62   18. jun 2005 jeg vil også lig eindskyde at jeg IKKE stemmer nogen ud, fordi det er ikk emit sted og bestemm ehvem der må vær eher eller ej, men kun henvise til reglerne, hvilket jeg her med har gjort

• #63   18. jun 2005 Ja ENIG nete og pernille!

• #64   18. jun 2005 men sjove det er i sku... der skal ikk meget til at få jeg op i skoene...

men så fik jeg da lig eslået et pat time ihjæl.. hygge

• #65   18. jun 2005 Ja, man kan heller ikk andet end at have ondt af folk som dig Heidi.. Fik du den medfølelse fra folk som du ville have?.. smiley

• #66   18. jun 2005 Det er totalt lige meget om ens hest går grand prix klasser eller om det er et lille bitte blandingføl, man har lige meget ret til at være her alligevel..

Og kan det ikk gøre lige meget hvor meget man har givet for hesten, om man har givet en 25 øre eller flere millioner.. Det er totalt lige meget!!! `:|

• #67   18. jun 2005 nete nej det gør jeg ikke. hvorfor skulle jeg forgude hende eller nogen andre herinde? og da jeg sagde at man sagtens kan få en hest der kan alt men samtidig knokle mere end dem der ikke kan noget så taler jeg af erfaring!

• #68   18. jun 2005 Ja.. synes jeg også.. =)

• #69   18. jun 2005 Nete: hun prøver bare at få os flove!!!
    Meen.. Host host!

• #70   18. jun 2005 Camille: Jeg synes at du brude slappe lidt af. Det er dig, som starter med at skrive "Fald da ned", og ud fra hvad jeg kan se, er du den eneste herinde, som er vildt oppe at køre over det her. Du er den eneste her som taler ned til de andre, og kalder dem alt muligt.
    Når du skriver MED STORE BOGSTAVER betyder det at du råber, og det lyder meget negativt at læse.

Jeg tror ikke du forstår, hvad Heidi mener med princippet i selen. Ja, de andre kan komme til skade hvis hun kører ind i dem, men den regel hun snakker om, er reglen om, at hun skal køre med sele. Og hvis hun kører ind i andre mennesker er det jo ligemeget for dem om hun har sele på eller ej, det går stadig lige meget ud over dem, det er kune hende selv hun gør det værre for, hvis hun ikke har sele på.

Jeg er 100% enig i at parter, solgte heste og passer heste ikke hører hjemme herinde. Der står jo "Hesten skal være din EGEN". Og hesten er ikke din egen, en anden også ejer noget af den. Så er en del af den din, men den er stadig ikke din egen. Og regler er der for, at alle verdens heste ikke er herinde 30 gange hver, for jeg kender da mange lækre heste jeg gerne ville have herinde hvis man måtte.

• #71   18. jun 2005 Bare fordi din hest er stor, kan en hel masse, og måske er købt for et par hundrede tusinde eller hvor meget du nu har gicvet for ham, behøver du ikk spiller "politibetjent"..

Det vigtigste er at man holder af sin hest og vi har ALLE lov til at være her..

Som sagt:
    HELT ÆRLIG!! Det er ikk dig, Heidi, der laver reglerne, så synes du skal blande dig uden om.. Og det synes jeg alle skal. Det er ikk nogle af os der skal bestemme om folk må have deres hest herinde eller ej, det er hg's admin. Så lad dem om det og så STOP DOG DEN HER DISKUTION OM HVEM DER MÅ VÆRE HER, OG HVORDAN REGLERNE ER, for de står der når man opretter hesten og de skal selvfølgelig følges, men man kan ikk følge en regel som ikk er der, eller står der.. Der står nemlig ikk at partheste ikk må være her.

ENIG??

• #72   18. jun 2005 Som sagt: SÅ LÆNGE DET KUN ER DEN ENE, ELLER HVIS DE HAR OPRETTET DEN SAMMEN, SÅ SYNES JEG DET ER IORDEN AT MAN HAR PARTEHSTE.. De skal bare ikk begge to oprette den hver for sig!!

• #73   18. jun 2005 Tine?: Nej, jeg råber ikke JEG UNDERSTREGER.. Nemlig..
    Fint nok du forguder også heidi det skal du ahve lov til:: smiley

• #74   18. jun 2005 hvorfor forguder man nogen for di at man er enig med dem?

• #75   18. jun 2005 Hehe!!
    Pudsigt nok prøver du selv at tale ned til folk...
    Jeg forstår det med selen men det er ike nok at snakke om reglen!! Det for de tilskadekommende 0 ud af!
    Jeg synes det er latterligt!!

Haha..

• #76   18. jun 2005 Ikke for at sige det gør noget, men mit navn slutter med E..
    Hehe, bare et lille indslag i en ellers så triste (Eller noget) debat!! Hehe...! =)

• #77   18. jun 2005 Heheh, Nete.. Fordi, hun sagde det med selen.. heheh..

• #78   18. jun 2005 Nete: hehe, de prøver at lave en sammenligning! mAN KAN DISKUTERE HVORDAN DET GIK MEN DE PRØVEDE.. hEHE.. =)

• #79   18. jun 2005 Store bogstaver= ikke med vilje.. smiley

• #80   18. jun 2005 Heidi og tine C: skal vi ikke starte vores egen klub for sådanne nogen som os som taler ned til folk!

• #81   18. jun 2005 Er du 23 heidi?!!!! Få et liv..

• #82   18. jun 2005 Julie: Fuck hvor er du egentlig barnlig ligenu.. =D Hehe..

• #83   18. jun 2005 Nete: Ja.. Hehe.. =P
    Men jeg tror nu de er hele-tiden-kloge.. Hvis du forstår! Hehe.. =)

• #84   18. jun 2005 Nete: Hvor er Emma fin!

• #85   18. jun 2005 Ja, hehe.. Vi er for seje! hehe.. =P

• #86   18. jun 2005 julie... ja det burde vi..

´mit sidste indlæg skrev jeg for 15 min siden. og de bliver stadig ved...

nogen gange tror jeg at "folk" vill ehvae godt af og gemme disse tråde de har skrevet i og gen læse dem om 2 mdr, eller 2 år, uhh hvor vil "folk" blive flove over dem selv.

jegved da selv hvordan jeg var da jeg var i den alder.. uhh jeg var klog...

den kloge er den der ved han hun/han ikke ved alt...

eller måske vi skulle lave en klub for alle der tilbeder mig... for det gør i jo åbenbart, da i jo er enige med hvad jeg skrver. smiley

• #87   18. jun 2005 Ejjjh.. Hehe, jeg blev os konfirmeret den 1-5-05!! =D Hehe..

• #88   18. jun 2005 nete eller også er det omvendt.

• #89   18. jun 2005 Heidi: Det kan godt være du var for åndsvag da du var 14, meen du virker heller ikke for smart!! =D

• #90   18. jun 2005 Hmm...Så kan det måske også være at hvis jeg havde haft min sikkerhedsvest på da jeg sprang på Lukas, havde han heller ikk bukket mig af over et spring så jeg landede med skulleren og hovedet på en sten, og så havde jeg måske ikk haft problemer med skuldrene nu.. Hmm...
    Nogle der har en tidsmaskine og en sikkerhedsvest jeg kan låne??

• #91   18. jun 2005 >>Vi andre kan jo godt se hendes ikke er fine, men hvis hun vil prale så lad hende! Det er hende der er til grin.. =)<<

Camille, læs denne kommentar og tænk dig så om, om du ikke synes at det er meget meget groft skrevet? Ja, du synes sikkert hun er til grin, men den kommentar ville du heller ikke selv have smidt i hovedet!! Alle heste er lige herinde ja, nogle heste er dygtigere end andre, men det betyder overhovedet ikke at de er sødere, eller lettere at holde af, eller dejligere eller noget.

Faktisk står der herinde på HG et sted at store bogstaver betyder at man råber, så derfor skal man ikke skrive sådan. Kan ikke huske hvor, men skal med glæde forsøge at finde det.

Nete: Jeg ved ikke hvad du mener, overhovedet. Jeg har læst hele diskussen igennem, tak. Og I må da give mig ret i, at en hest kan aldrig være din egen, hvis du "kun" har part på den. Hvis du selv har købt den for dine egne penge, så er den din egen.

Ser ikke op til Heidi eller forguder hende, synes bare hun har ret i det meste.

• #92   18. jun 2005 og det sjov er jo at som 14 årig, am man tror man ved mere... men de bliver jo heldigvis klogere en dag..
    de går i skole, nogen der ved hvad jeg laver???
    nej, så ike kan nu ingen sammen ligninger lave der

• #93   18. jun 2005 nete: Udskyld men er ikke lige heelt med.. =) hehe..=P

• #94   18. jun 2005 TEAM Lyngbro (Pernille ): Hehe, har en til salg??

• #95   18. jun 2005 Tine C: Jaah! Haha.. =P 2talt hygge! =D

• #96   18. jun 2005 Altså det var bare det med sikkerhedsselen.. Heheh.. kun for sjovt!!

EJ.. Heheh.. Er ved at dø af griiin.. Heheh...
    Sidder her og hører musik, mens jeg skriver her, og lige pludselig kommer der noget fra "Terkel i knibe".. Lillebror har vist været igang med computeren. .Heheh...

• #97   18. jun 2005 Net: Hvis det er en gave så er han er din!!
    Jeg har da heler ikke selv betalt mine!! =P

• #98   18. jun 2005 Hehe, fun!! =P
    Ja, hehe.. Sjovt indlæg.. =P

• #99   18. jun 2005 Camille, hvor vil du hen med kommentaren "vi er for seje"? Er det for at styrke din egen selvtillid eller hvad? Eller "få dig et liv". jeg kan kun se een person herinde som mangler et liv, når man er nødt til at holde sig selv oppe med kommentarer om at man er sej.

• #100   18. jun 2005 ja! er det ikke bare dejligt!

• #101   18. jun 2005 Hehe, hyggeTine: kommentaren var for <i>sjov</i> du tager det hele aaalt for alvorligt!! Det er ikke sundt!

• #102   18. jun 2005 I ved jo godt hvad jeg mener, med at man selv har betalt den. I har jo fået den foræret af hvem der nu har betalt den, med mindre I har part.

• #103   18. jun 2005 Hehe, ved i om man kan se det på nettet.? HN eller sådan noget.?

• #104   18. jun 2005 Nå.. Lyder hygge.. Heheh.. Jeg skal bare hen og se om sunrise mave og svundet ind. heheh. For hum har haft trykmærker af gjorden, så jeg har redet uden sadel den sidste uge, så er det væk i morgen skal jeg ride dressur. .WEE!! Og eller skal jeg bare skridte uden sadel.. ØV!! Heheh..

Nå. Så kom Simone lige i højtalerne.. Tror lige jeg skifter til noget andet.. Heheh..

• #105   18. jun 2005 jeg kan godt høre du mener det for sjov, for du skriver jo hele tiden "ha ha" "hi hi" "he he". Du tager det jo også pludselig sjovt fordi der faktisk er en på din alder som er helt med på din side. Så er det jo pludselig de andre som er så iiih langt ude og for dumme og totalt barnlige!!!!! hmmm

• #106   18. jun 2005 Vi har da ike sagt det ikke paser, det er faktisk det samme jeg skrev da jeg skrev: Net: Hvis det er en gave så er han er din!!
    Jeg har da heler ikke selv betalt mine!! =P

• #107   18. jun 2005 Tine C.. Rigtig n ok hva du siger.. Men jeg skal betale mor og far 1/3 af hva Sunrise kostede hvis jeg vil have hende som min helt egen elelr hvis jeg en dag vil sælge hende.. Så er det jo helelr ikk helt min egen, vel??

• #108   18. jun 2005 Tine: Hehe, er du ikk lidt eeehm.. Ej, det siger vi ikke højt..
    Vi snakker og hygge samemn, har du et problem med det? Har du inegn vEnner .?! =0

• #109   18. jun 2005 Nej, hun synger falsk! Simone altså!

• #110   18. jun 2005 jo jeg nemlig venner i virkeligheden...! Synes måske bare ikke lige det her er en hygge debat?! Så kan I jo bare lave sådan een..

Pernille, jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener. Det er jo stadig din, eftersom det er dig der bestemmer hvad der skal ske med den i det store træk. Hvis du har lyst til at tage den med i skoven eller til stranden kan du bare gøre det uden at spørge nogen.

• #111   18. jun 2005 Man kan da ikke tage til stranden uden at få lov af sine forældre!!

• #112   18. jun 2005 om jeg er lidt hvad? Jeg kan godt tåle det. Jeg bryder ikke grædende sammen.
    Nå, er du nu pludselig flere personer?! Du lider måske af personlighedsspaltning?

• #113   18. jun 2005 Sjovt nok har vi nok allesammen mange venner<33333

• #114   18. jun 2005 nej, det kan godt være du ikke kan det, men det kan jeg og alle jeg kender som er over 13 år.

• #115   18. jun 2005 Tine: Nej, det gør jeg ikke.. =) Dig .? [=
    Nete: Godnat, sov godt! =P

• #116   18. jun 2005 Tine C..
    Ja.. Det kan jeg, men det kunne jeg også med den parthest jeg havde før!! Såå...

• #117   18. jun 2005 Jeg må selvfølgelig men jeg siger altid hvor jeg går hen, man kan da ved gud ikke være andet bekendt over for folk som har opfostret en!!!!!!!!
    Er du den vilde rocker type? =P

• #118   18. jun 2005 næææ... Det er jeg ikke. Men du sagde "man kan da ikke tage til stranden uden at få lov af sine forældre", så siger jeg bare, jo det kan man godt!

• #119   18. jun 2005 Hehe, de er 147 indlæg <b>+</b> det det hele startede med! =P

• #120   18. jun 2005 Pernille, ja det kunne du måske, men hvis du ikke havde betalt pengene for selve hesten (eller fået den foræret af en nær person) så er det ikke din egen.

• #121   18. jun 2005 Ej.. Helt ærlig!! Vi opføre os fandeme som en flok aber.. Hv med at vi alle tog os lidt sammen og blev enige om at så læge man overholder det der STÅR i reglerne, skal vi andre ikk blande os, og heller ikk selvom de ikk gør.. Det er ikk os der bestemmer over hva man må og ikk må på den her side, det er hg.. Så, lad nu være med at diskutere sådan om hva man må og ikke må, for det står i reglerne!!!

• #122   18. jun 2005 Ja og så sagde jeg noget mere..=P

• #123   18. jun 2005 Det gør vi heller ikke mere.. =P Ikk så meget ihvert fald..
    Nu diskuterrer vi nemlig om at Tine må tage til stranden og jeg jeg giver hende ret, men det er der noget galt i.. =P

• #124   18. jun 2005 Nej.. Det er rigtig!!

Men prøv lige og læs hva jeg har skrevet senere.. Så lænfe det er okay med ejeren og der ikk er andre der har hesten oprettet kan det så ikk bare gøre lige meget.. det er ikk os der er politibetjentene, det er hg admin. så synes vi skal lade være med at blade os.!!

• #125   18. jun 2005 Cemille.. Nej.. det er ikk det med om Tine må tage tio stranden.. det er hele indlægget jeg mener. .heheh..

For selvføålgelig må hun tage til stranden, hvis det er det hun har lyst til..

• #126   18. jun 2005 Jahh, hehe.. Det var for sjov.. Men det var lige det vi diskuterde.. hehe..

• #127   18. jun 2005 Ja.. Okay!! Heheh... Men synes lige jeg ville sige hva jeg mente en gang til.. Heheh.

Er det ik lige som om, at folk er forsvundet fra det hele.. Nu var vi lige så godt igang med at diskutere.. Hmm.. Nu kan jeg ikk sove hele natten, fordi jeg bliver ved med at diskutere med mig selv!! Heheh.. Der er jo ligesom ikk andre a dsikutere med.. Heheh..

• #128   18. jun 2005 jeg tror jeg vil til stranden i morgen =) vil i med?!

• #129   18. jun 2005 Camille: Prøv da lige og slap lidt af! Hva er det for noget barnligt noget at fyre af. Syns det her sted er ved at udvikle sig til noget træls noget, hvor man bliver rakket ned hver gang man er herinde (det er selvfølgelig ikke alle). Synes også at alle flyver i hovederne på hinanden over den mindste ting. Dyregalleri.dk burde da være et hyggeligt sted hvor man viser sine dyr frem, uden at alle folk rakker en ned.
    Og selvfølgelig er der da (heldigvis) en masse debatter og andet sjov herinde, men synes godt nok det er ved at kappe over det her !

• #130   19. jun 2005 Tine: Jahh.. Hehe,,.
    Mit navn staves <b>CEmille!

• #131   19. jun 2005 Sofie: Ingen tvinger dig. Desuden har jeg bare skrevet min mening..<b> smiley

• #132   19. jun 2005 Hold da op hvor er i latterlige at høre på..
    Regler er til for at overholde dem! Ergo hesten SKAL være din egen, længere er den ikke!

• #133   19. jun 2005 Stinen: Nå. Jamen i så meget lige måde da.. <b>;)

• #134   9. aug 2005 Ikk flov..<b> smiley

• #135   14. feb 2006
    Grimt sprog, udhængning m.v.
    Disse indlæg tolereres ikke og vil blive slettet omgående og forfatteren vil modtage en officiel advarsel.

Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpeadministrator via linket "Hjælpe-admins" i topppen af siden.

Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.

Det er i samme henseende ikke tilladt at hænge andre ud i forummet, hverken brugere eller andre. Personer udenfor siden der kritiseres må ikke kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke

HUSK LIGE DET!!!
    ikke for at hænge nogen ud eller gøre nogen vrede men husk det!!!!

Kommentér på:
Regler ER regler

Annonce