{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Ret forunderligt? {{forumTopicSubject}}

Nu skal i høre...
...Idag har vi så fået sat den rigtig flotte springbane op på AND (til stævnet i weekenden)..

Blandt alle springene er der et Katrinenlund spring, med store billeder af Crelido og Ulrich Z's hoveder og halse..

Yabadoo (min skører hingst ;P) var MEGET optaget af denne "ulrich", han styrerede direkte imod den, og stod simpelthen med hans hingstehals, stod og snuste og pustede lidt til dens "mule", som en hingst nu gør - og da det var blæsevejr i modvind til os, "pustede" den jo igen smiley ..

Yabadoo var HELT sikker på at "ulrich", i hvertfald var en rigtig hest, og det endte så med at han stod og brummede og små vrinskede af den, og pillede den på "mulen"..

..Hihi.. Fik mig godt nok en griner med de andre, havde godt nok ikke troet at de sådan kunne se en anden hest, ud fra sådan en slags plakat! - men den havde en stor blis og øre, så tror det gjorde den mere levende..!!

- Og det var skam ikke kun Yab der mente at dne var ægte, men også en af min træners heste, og silver og mange andre smiley

Bare lige en lille historie fra mig og mine skøre gule kugler, forunderlig verden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ret forunderligt?
Kommentér på:
Ret forunderligt?

Annonce