{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Skole + Hest + Venner + Arbejde = ?? {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg er kommet i en rigtig ubehagelig og svær situation..
Fra starten af:
For 2 år siden til marts, begyndte jeg at passe 3 ponyer. Det første halve år mugede jeg kun ud, og striglede dem engang imellem. Der kom så en hest til flokken, og ca der, fik jeg lov at skridte lidt på en af ponyerne. Efter noget tid fik jeg lov at skridte og ride en af de andre ponyer. Det var Lille Lyn.
Jeg kunne ikke engang skridte hende rundt på banen, udne hun sprang til siden og satte lidt i gallop. Det blev dog bedre, men når man satte krav til hende ved f.eks. at bede hende om at normalt, blev hun så sur at hun smed en af ved at bukke. Stejle har hun aldrig benyttet sig af før nu.
Men jeg begyndte så at skridte hende, og som månederne gik kom jeg også igang med at trave, og her om vinteren har jeg redet ture på hende. (Skridt og trav)
Jeg har knyttet mig helt vildt til hende, og selvom jeg har et liv uden heste, så er hnun en af de vigtigste ting i mit liv.
Nu siger ejeren at hun er nødt til at sælge hende.
Hun har foreslået mig at købe hende for 24.000 inkl 2 sadler og 2 hovedtøjer.
Hun siger jeg kan afbetale det, med 1000kr om måneden.

Hvis jeg tog imod det tilbud, ville jeg være bundet til at i 2 år skulle betale hende 1000kr om måneden, 1000kr til opstaldning, og derudover omkring 2000 til smed osv. om året.

Ville jeg det, vil jeg skulle arbejde ca 8-10 timer om ugen.
Udover det, skal jeg jo have tid til at se til hende, gerne tid til mine venner, og jeg har en hel masse lektier for og det bliver kun værre.

Da hun er en lidt "speciel" pony som altså har noget signalforvirring, og ingen respekt for mig, vil der komme en udgift på ca 1200 kr mindst om måneden til en underviser. Det er jo så lige ekstra 4-5 timer om ugen jeg skal arbejde..

Jeg er 13 år gammel, og skal betale det hele selv..

Hvad vil i mene jeg skal gøre?
Fungerer sådan noget for jer?

Har virkelig svært ved at finde ud af hvad jeg skal svare, da jeg jo VIRKELIG elsker hende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skole + Hest + Venner + Arbejde = ??
Kommentér på:
Skole + Hest + Venner + Arbejde = ??

Annonce