{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Det blir en røv-dag {{forumTopicSubject}}

Skal ind til Falk-Rønne og have set Bamse efter fra hoved til røv..altså ik fordi vi mener der er noget fysisk i vejen med ham, men han har jo haft en idé med ik at ville springe på det seneste..så nu skal det være, skal se om alle led osv er som de skal være..øv en dum køretur....det bliver sikkert også pææænt dyrt...plejer det at gøre....øv øv øv...gider ik køre den tur

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det blir en røv-dag
  • #1   17. jun 2005 Okey M, det er rimelig nederen....

Må jo håbe på det bedste... Men hvad er det...?!

• #2   17. jun 2005 Da Sigurd var derinde, var det heldigvis kun hans bagpart der skulle tjekkes, med Bamse er det åbentbart alt - har jeg forstået det korrekt? -For det er TRIST!

• #3   17. jun 2005 Hey Bo...tja..der er intet at se eller mærke på ham ellers, han stopper bare på åndsvage spring....han vil ikke engang springe en LA....dumme hest...så nu skal jeg lige have at vide om der er noget fysisk med ham, eller han bare er dum i hovedet

• #4   17. jun 2005 Jaeh... Hvad er mon bedst at håbe.... Nok at han er lidt dum ;o) -Det kan du jo bare ikk bruge til så meget, men det kan man jo SLET ikk hvis han fejler noget.... Så må bar vente og se :o/

• #5   17. jun 2005 Men det er da os underligt at han bar lige pludselig ikk vil mere, hva?

• #6   17. jun 2005 Jeps..han har bare at være helt i orden...det er slemt nok at Smill står og er forfangen smiley hun var jo ellers mit store springhåb..hun er bedre end Bamsen..og så skal man lige være uheldig...håber virkelig virkelig hun kommer sig...elsker hende over alt på jorden

• #7   17. jun 2005 Årh... Hvor er du bar UHELDIG!

Hvem var det egentlig du skulle ha startet på her til stævnet?

• #8   17. jun 2005 Ja..jeg er begyndt at overveje om det er ridemåden der gør ham dum...han har altid sprunget alt når jeg har redet ham påå min egen måde...fik så undervisning af Albert Voorn (ham der vandt OL sølv med Lando), og det gik bare supergodt! FEd måde at ride på...men når jeg skal ride ham som min daglige springtræner siger, laver han ik andet end at arbejde imod mig...har sprunget lidt herhjemme efter, på Albert måden, og der har han hoppet....så jeg dropper i hvert fald min træner...har på mærkeligvis altid haft de bedste resultater når jeg har været min egen træner...

• #9   17. jun 2005 Det var Smill

• #10   17. jun 2005 Vil Sigurd dyste mod Bamse`Har nemlig en ledig

• #11   17. jun 2005 Jah, vil da gerne dyste ;o)

-Men NØJ, hvor er du bare uheldig... Håber snart dine hypper bliver raske... Det går jo ikk, hvis din eneste hest tilsidst bliver Speedy... HEHE, så kan du starte Mini-spring på ham *smiler*

-Ej, oke dårlig Joke!

Kommentér på:
Det blir en røv-dag

Annonce