{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Impulz er nu med rytter igen! :D {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer kender til den store nedtur Impulz og jeg har været igennem. (låst lænd, låst ryg, hold i nakken). efter kiropraktor besøg kunne min hest knap gå så jeg måtte tage utraditionelle metoder i brug.

Har i 4 mdr. gået, longeret, haft fri i hallen under kyndig vejledning af en utrolig dygtig berider smiley

Men idag skete der noget, jeg har været oppe at skridte på ham et par gange i løbet af denne uge. og det fortalte vi hende så idag. Hun sagde det var helt fint og jeg skulle så longere ham først. Han var SÅ fin! det var helt vildt!! 100 % opmærksom på mig og afslappet. Upåvirket af omverdenen. Jeg skulle så op på ham og han var så dejlig rolig. Vi starter med at skridte et godt stykke tid og der er kommet så meget mere bagpart og rygsving i ham! smiley vi sætter så i trav, jeg får instruktioner i hvordan jeg skal sidde og gøre med sædet. han var SÅ fantastisk ! smiley

Ihghhh, jeg er glad smiley efter 4 (f*cking) måneder sidder jeg nu på min lille hypper igen :')

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Impulz er nu med rytter igen! :D
Kommentér på:
Impulz er nu med rytter igen! :D

Annonce