{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Att. Heste.Dyregalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Som en person der har fulgt med på sidelinjen i over et år, og nu endelig har fået min egen profil, som jeg må betale penge for efterlyser jeg quo Denseneste udstemning ( (link fjernet) ) de retningslinier der er for at man bliver stemt ud.

Jeg kan ikke finde dem nogen steder, og da jeg har <i>købt</i< et nedleskab er jeg iflg gældende dansk lovginig <b>berettiget</b> til at få at vide under hvilke omstændigheder mit medlemskab kan bringes til ophør uden min indblanding.

Såfremt dette bla. er ved andre brugeres "angivelser" af ubeviste påstande er dette ulovligt.

Såfremt dette bl.a. er ved andre brugeres "beviste" påstande er jeg berettiget til at blive hørt inden I ophører mit medlemsskab.

Såfremt det er ved jeres egne observationer, er det tilladt at ophøre medlemsskabet såfremt jeg bliver orienteret om dette, og inden ihvertfald har modtaget en advarsel.

Med jeres nye politik om at det koster penge at blive medlem skal dyregallerier.dk nemlig overholde lovhgivning om bl.a. markedsføring.

Med forventningen om et offentligt svar:
Alexander Johansen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Att. Heste.Dyregalleri.dk
  • #1   10. jun 2005 kan godt se hvad du mener men tror også du skal sende det direkte ellers så ser de det ikke :o)

• #2   10. jun 2005 <b>Silje:</b>
    bare HG fatter det, det er det vigtigste, men kort sagt beder jeg dem om at fortælle hvad kriterier der er for at en udstemt bruger bliver slettet; altså hvor mange der skal til og hvad der kræves af beviser og lidt mere.

<b>Toller.:</b>
    Nej det ville det ikke; hele formålet er jo at få HG til at svare offentligt, og stå ved de systemer de indfører, for reelt skal de tilbagebetale medlemsgebyret hvis de sletter en uden at de har skrevet i betingelserne at de kan gøre det.

Desuden har jeg da skrevet til HG, og linket hertil.. tror du jeg er <i>dum</i>?

• #3   10. jun 2005 Micha: er gjort smiley

• #4   10. jun 2005 Ja, man kan kontakte admin direkte men chancen for svar lader da til at være forsvindende og uhyggeligt lille, hvilket faktisk er temmelig ringe, eftersom man netop betaler for at blive bruger.. Her ville jeg så mene at man havde en form for krav på en form for service, eller i det mindste at der blev svaret på ens forespørgsler. jeg synes ikke det lader til at selve admin lader til at tage det, som jeg vil betegne som DERES ansvar, særlig alvorligt, da jeg jo ville mene at det ville indbefatte kontrol af brugeres beskeder til andre, samt generelt være NOGET mere opmærksom på hvad der egentlig foregår på deres egen side, som jo benyttes af temmelig mange, og ligeledes sørge for at IP-adresser der flere gange er blevet smidt af for misbrug IKKE har mulighed for at oprette en konto igen ,da det jo tydeligvis foregår meget ofte, forklædt bag div. historier.. Ja, der er meget at holde øje med, men så burde man måske alliere sig med andre mennekser, som der har tilbudt sin hjælp som medhjælpende moderatorer ved flere lejligheder. den måde det kører på nu, er ihvertfald under al kritik.
    Mvh. Michael

Kommentér på:
Att. Heste.Dyregalleri.dk

Annonce