{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klør sig meget?
  • #1   31. jan 2009 Måske kan det værer eksem vi har en hoppe med sommereksem og hun klør sig vildt hvis hun ikke kommer ind hver dag hele året

• #2   31. jan 2009 Hej, klør den sig overalt eller bestemte steder??

Anita W

• #3   31. jan 2009 det er bare ja, hun klør sigvidst lidt over det hele.. især numsen..
    hun er ekstrem meget pels, men har læskur om dagen og er inde i boks om aftenen ..

• #4   31. jan 2009 Maja er begyndt at klø sig sindsygt meget fordi hun fælder forfærdenligt meget og virkelig bare vil af med sin vinterpels - evt. derfor, ved ikke om det kan være af den grund?

• #5   31. jan 2009 hun fælder ikke det mindste endnu..
    det gør min føl til gengæld ret meget, men hun klør sig ikke.

• #6   31. jan 2009 sofia
    når de gnubber eller klør sig ved numsen, skal man tænke på orm, er hun tjekket for orm??
    Der er mange slags orm, den der sidder i tarmen, er oftes nej, nu kan jeg ikke huske det, tror det er bændelorm.
    Selv om dyrlægen tjekker for orm, kan de godt være der, det er bare en anden slags, de tjekker nemlig kun de mest almindelige.

Anita W

• #7   31. jan 2009 Få dyrlægen ud smiley kan være mange ting smiley

• #8   31. jan 2009 nej er ikke orm, det er alle sammen blevet tjekket for..
    hun har bare fundet en sten i perfekt højde til det formål..

hun klør på det hun kan komme i nærheden af..

• #9   1. feb 2009 Hej. Min lille buller klør sig også, så han får pletter med kort hår.
    Har haft han i 2 vintre og lagt mærke til, at det er ved denne tid, at det starter. Har holdt lidt øje med det og det virker som om, at det er værst, når vejret bliver mildt. Vil tro, at det bliver vildt varmt inde under den mega pels og når man bliver så varm, begynder det let, at klø og krible.
    Jeg giver ham en god tur med en alm. plastik hårbørste (ikke den med stålpikke) især på hals og bryst, da det er det varmeste. Han nyder det helt vildt og børsten fyldes med de bløde tætte underhår, som løsner sig i varmen og giver irritation. Så kan der også bedre ventileres til huden, så der ikke kommer skæl og derved mere kløe. :S
    Prøv, at kikke det billede jeg har med hans pels og se om det er det samme vildnis, som din slås med nu.

Hilsen fra Tina

• #10   1. feb 2009 Nogle af islænderne her ser også forfærdelig ud og det er ikke utøj, men hårsækkene som er irrereteret, derfor gnubber de sig. Vi klipper dem en stribe på begge side af halsen så varmen kan komme fra-det hjælper.

Kommentér på:
klør sig meget?

Annonce