Kiropraktor til hesten ? .. Kiropraktor til hesten ? ..
Mange gange undskyld, fordi det blev så langt .. .:/
Håber Í vil læse det.
Først lidt "fortids" historie..
Her til sommer, har jeg fået dressur undervisning, ved en jeg har været meget glad for. og første gang (har redet rideskole.) at jeg lærer at hesten skal bruge ryggen bagparten og alt det der.. Fint nok ..
Startede ud, med at lære rigtig meget, det så rigtig fint ud, ryggen, røven og alt kom med, og hovedet faldt stille til rette hvor det skulle ligge, dog lidt dybt, da han ikke havde balance muskler eller andet til at gå i lod. men, så blev han "skør." sadlen blev skriftet ud, da han havde fået SÅ' mange muskler. så passede den. Massør blev tilkaldt. Så blev det okay igen. Det gik godt, men så gik det "galt" igen..
osv.
Lige pt. er jeg på en måde ikke kommet frem i min ridning som jeg gerne ville altså lave fremskridt. stævner osv..
Her inden for den sidste måned, har vi haft massør til ham, for at "løsne" op.. fordi han havde tildens til spændinger, så massøren mente at lidt her i rap, ville gøre underværker. Så, ja det hjalp, mellem 1-2 gang.
imogen kommer han 3 gang, men her den sidste uge har han været rigtig styg, man kunne skridte ligeså stille, pludselig u. tegn, stoppe op, hvis jeg "slap tøjlerne" og sparkede/red frem, gik det mere baglæns og en smule stejl. (30 cm, over jorden, bare små hop.).. Men er måske bange for at det udvilkler sig, han har gjort det før. og det har hjulpet med massør, kunne det måske hjælpe med en kiropraktor ????
Kom til at snakke med en idag, fordi det egentlig var meningen hun skulle ride ham mens jeg er på ferie, i uge 7.. (hun red ham os idag, han var styg og lavede ovennævnte^ som han i øvrigtg også gjorde igår.) Da han havde været tilstrækkellig dum, satte jeg mig op, og vi fik noget trav .. men altså ..
Jeg HAR en underviser, og der er intet der.. .
Tror I at der kan være noget siden det har gået op's and down siden jeg startede undervsining ?? .. Noget en kiroprakter kan rette ???
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.675
jul 2007
Det lyder da rigtig meget spændende ! .
Han har vel ikke en hjemmeside eller sådan noget ?
Har nemlig snakket med min mor, og hun synes vi skal prøve at kigge på nogle forskelleige. og hvem der har forstand på hvad og hvad de koster og sådan noget (selvfølgelig skal det være en ordentlig..)
Vi har også en her i varde, der hedder thorsten.. har både hørt godt og dårlig, og det er så svært at beslutte, når man har hørt begge dele
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
Få en kiropraktor ud til den med det samme!
Jeg bruger selv en meget dygtig kiropraktor til at komme og tjekke min hest, mindst en gang om året og hver gang den opfører sig anderledes end den plejer - så tilkaldes han.
Han har reddet min venindes pony efter et voldsomt styr og haft den i behandling i samarbjede med Højgård Hestehospital.
Han kan se en masse ting og da, han kan udrette mirakler!
Ligesom Joan bruger vi Thormod.
jul 2007
Han lyder altså rigtig spændende og go¨' hvor holder han sådan til ? :)..
og joan skrev han kører over hele danmark ..
hjemmeside, eller telfonnr
nov 2006
Kender ham privat, og han bor på Fyn.
Kan klart anbefale ham!
jul 2007
Men hvis han bor på fyn, kan det tænkes han kører helt her over til vestjylland
jul 2007
Fedt! .
Dejligt, må da prøve at have fat i ham/ min mor :o) ...
hører om priser og sådan..
søgte lidt på google, og læste et andet hg, indlæg, hvor mange også snakkede godt om ham, han lyder rigtig god
Håber hvis vi får ham ud og sådan, at han kan lave et mirakel
nov 2006
Tror han kører rundt i hele landet.
Synes helt klart i skal kontakte ham og lave en aftale!
jul 2007
Ved i hvad pris niveauet ligger i ??
Her i varde fik jeg nemlig at vide 1200-1500
jul 2007
jul 2007
Så må vi jo ringe og høre.
Så vil der komme et emne der følger op senre
Kiropraktor til hesten ? ..