{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Kan nogen hjælpe med en god ide {{forumTopicSubject}}

I min stald har jeg en hest som vasker sin wrap i sin vandkop for derefter at transpotere den våde wrap og en mundfuld vand hen i sin kryppe. Vores problem er at han under sin storvask smider om sig med litervis af vand, så meget at naboboksen bliver gennemblødt, det er desværre ret så dyrt i spåner, så derfor vil jeg høre om der er nogen det har ideen til hvordan vi kan få ham til at mindske sin storvask.

Venlig Hilsen Elise

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan nogen hjælpe med en god ide
  • #1   25. jan 2009 Har du drikkekop hvor der står vand i hele tiden eller kopper hvor der er en trykplade?

• #2   25. jan 2009 Hmm hvad med at hænge den wrap i et hø net så kan den jo ikke rigtig få så meget wrap med sig ad gangen og det må da mindske det hele lidt?

• #3   25. jan 2009 Du kunne evt. prøve at give ham vand i et kar i stedet for vandkoppen.. Altså, luk for vandkoppen og sæt et par ind til ham hvor vandet skal skiftes hver dag..

Det kan måske afhjælpe problemet..

• #4   25. jan 2009 Ja hvis hesten gerne vil hve det våd, så så skyld det og hæng det i et hønet =)
    Syntes det lydder somom hesten syntes det er sjovt. Som et lille aften projekt, og det lyder til både og være dyrt og vådt. Så må du forhindre hesten i og gøre det, eller om ikke andet gøre det sværer for den =)

Min hingst kan f.eks ikke styre det med hønet ret godt, for når han har tømt dem tager han dem ned og leger med dem, har kommet ud om morgenen og så har han haft det på som en hat, haft viklet det ind i benene, smidt det ud af boksen osv... og du kunne se på ham at han hyggede sig men det kunne jo blive farligt, selv om han endnu ikke var kommet til skade ved det. Løsning var at sætte en høhæk op, for den kunne han ikke lege med...

• #5   25. jan 2009 ja luk vandkoppen også stil en spand vand ind..

• #9   25. jan 2009 hvad med at lægge wrapen i et hø net ? smiley

• #10   25. jan 2009 tusinde tak for alle jeres svar, jeg har været på nat arb og har derfor sovet men nu er jeg på igen, han har en drikke kop men jeg tror jeg prøver at lukke for den og give ham vand i en spand, og så se hvordan det går, for ja det er dyrt og meget vådt.

Kommentér på:
Kan nogen hjælpe med en god ide

Annonce