{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.689 visninger | Oprettet:

opstaldning- Lyngby, evt dyrehavegård? {{forumTopicSubject}}

sagen er den at, min mor og jeg har fået tilbudt en lejlighed i lyngby (vi bor i valby nu, med hest på amager, 1- 1 1/2 times transport hver vej)
adressen ville være på sorgenfrigårdsvej.
vi leder så efter et sted at have hesten i nærheden, vi er uden bil.
jeg har søgt en del på nettet, og har fundet lidt, jeg skal se på ørholm ryttergård her en gang i næste uge. nogen erfaringer med den? jeg har også hørt folk snakke godt om dyrehavegård, men kan simpelthen ikke finde deres hjemmeside? på et krakkort ser det ud som om det ligger rimelig tæt på. er der nogen der har erfaringer med det sted? eller har forslag til andre steder?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning- Lyngby, evt dyrehavegård?
  • #1   22. jan 2009 må jeg spørger om noget andet ?
    hvad koster det ca at have hest på amager ? smiley

• #2   22. jan 2009 jeg giver 2850 pr måned.
    det er inklusiv alt, undtagen mugning, men man får 5 tørv hver måned, hvis man skal have ekstra er det 65/stk. og de har stort ridehus, lille ridehus, rotunde, fold osv. og er ved at bygge udendørs springbane, og det ligger lige ved siden af bussen (:
    hvis man ikke selv vil muge koster det 300 ekstra pr måned.

• #4   22. jan 2009 okay tak (:
    var nemlig meget interesseret i hvor der var ridehus.
    ørholm lyder mest som noget for mig, så glæder mig da til at komme ud og se det.
    du kender ikke andre steder deromkring?

• #5   11. feb 2009 Så er der også søgaarden og hjortekærryttergård. smiley
    Begge dele går under Lundtofterideklub.dk

Søgaarden har egen ridebane, og så hører der en stor 20*60 bane med til klubben, lige ved siden af. Det er selvpasser, men man hjælpes ad, så der er ikke så meget igen. Har ikke ridehus, men er tilgengæld billigt. koster vidst lige under 1000 kr. pr. mådet.

Hjortekær har tre tilhørende baner. En lille longeringsbane, en (primært) dressurbane på 20*40 og en stor springbane. (den sidste benyttes til fold om vinteren, og det fungerer fint.)
    Så kan man stadig benytte den ovennævnte bane (20*60) hvis man er medlem af Lundtofterideklub.
    Hjortekær er også selvpasser, og ligger også på en måndetlig udgift på under 1000 kr.

Jeg rider selv på hjortekær, og har redet på søgaarden tidligere.
    www.ghrk.dk / www.lundtofterideklub.dk

Ovennævnte er henholdsvis hjortekærs og rideklubbens hjemmeside. Her kan du også stille yderligere spørgsmål om søgaarden.

Held og lykke. smiley

• #6   11. feb 2009 Irene: Tak. Det er ikke sikkert det bliver aktuelt længere, men hvis det gør er det rart at vide lidt om hvor man ville kunne have dyret stående (;

• #8   14. sep 2011 Hej smiley
    Ved godt, det er en gammel tråd, men da den alligevel popper op ved søgninger, vil jeg lige nævne at Dyrehavegård nu har denne hjemmeside: (link fjernet)

Kh Louise

Kommentér på:
opstaldning- Lyngby, evt dyrehavegård?

Annonce