{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Hoste.. {{forumTopicSubject}}

hey folkens.. Min hoppe har haft noget hoste i et godt stykke tid.. da det startede havde jeg min dyrlæge ude og lytte på hende.. Hun kunne ikke høre noget på lungerne, og kunne heller ikke fremprovokere hoste.. Det var dog ikke så slemt på det tidspunkt.. men så her den anden dag, begyndte hun pludselig at hoste meget, på stald, hvilket hun heller ikke har gjort før.. tror hun fik hostet 6 gang mens jeg børstede hende.. og det er jeg selvfølgelig ikke tryg ved.. Igår havde min part hende, og da gjorde hun det samme.. Hun ringede til mig, og sagde hun var hævet ned af ved halsen og havde lidt feber.. så min veninde og jeg kørte derud for at kigge på hende.. Vi kunne så mærke lidt ned af halsen, at hun havde sådan nogle små buler, var mere hævet end hun plejer at være.. og var også varm og hævet omkring skuldrene.. Det virkede meget underligt.. Jeg tilkaldte så igen en dyrlæge.. Men det lod til at hun ikke rigtig vidste hvad den fejlede.. men vi kunne bare se hun var hævet ved halsen.. hun mente dog bare det var en sene.. hun kunne ikke høre noget på lungerne eller noget.. Men hun fik dog alligevel noget antibiatika og noget mod hosten..

Jeg syntes bare det virker meget mystisk.. jeg var ikke for glad for hende dyrlægen der var ude og kigge på hende.. tror ikke hun havde den største erfaring lige med heste..

Jeg tror selv at hvis ikke det her antibiotika ikke hjælper, at det evt kan være støv hun ikke kan tåle.. men hun står i udeboks.. så vil mene at det ville kunne tage det.. Har også tænkt om det evt kan være foderet der gør det?? for det passer med det var der omkring hendes hoste startede... ??

er der nogen der har prøvet noget lign??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoste..
Kommentér på:
Hoste..

Annonce