854 visninger
|
Oprettet:
"heste sladrer ikke" filmen.. {{forumTopicSubject}}
nu ved jeg ikke hvor mange af jer som er på heste-nettet, men her i dag så jeg et indlæg med et link til denne film: (link fjernet)
filmen hedder "heste sladrer ikke" Den har været vist på tv2.
Jeg sad og blev SÅ forarget over den måde som hestene blev (og nok desværre også stadigvæk bliver) behandlet på.. men synes I skal se den.. den vækker tanker..
MVH Eva.
aug 2004
Følger: 64 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 172
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Jeg kan stadig huske da jeg så den, og efterfølgeren som var optaget i den nærliggende rideskole
nov 2004
Følger: 44 Følgere: 43 Emner: 137 Svar: 606
dec 2003
Følger: 87 Følgere: 82 Emner: 180 Svar: 1.049
Og jeg forstår ikke hvorfor man vil lave film om ting som dette, det hjælper ikke at vise de flok, som behandler hestene dårligt en film som denne, de ved jo godt hvordan de er, og er lige glade med det bliver vist, det ville være meget bedre at vise gode sider af ridesporte, det kan f.eks være metoder som Monty Roberts...
Jeg synes det er for dårligt at folk som ikke har forstand på ridning skal få oplevelse som denne..
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.656
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 31 Svar: 206
Ja, jeg har set den dengang den blev vist, og har da også fulgt dit link nu, og set det igen... -det er så forfærdeligt. De idioter skulle prøve det på egen krop. Men de angrer nok ingenting, de tænker jo kun på de skide penge.
Ååååh, man kan blive så arrig. Stakkels dyr!!!!!!!
"heste sladrer ikke" filmen..