{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Er det virkelig så svært? {{forumTopicSubject}}

Gudd, troede slet ikke det var så hårdt at komme af med en pony, Jeg græd lidt da vi afleverede hende, men nu når jeg kigger på billeder, eller beskeder fra den nye ejer, tuder jeg bare helt vildt, jeg prøver at lade være, for jeg ved at hun har det SUPER godt, og har god kontakt til de nye ejere, men troede sq ikke det var så hårdt:S smiley

Andre der har prøvet det samme?:D eller er det bare mig der ikke er normal. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det virkelig så svært?
  • #1   10. jan 2009 ja, bare med lånepony..
    først fik jeg ikke sagt ordentlig farvel, men hun fik det jo godt.. og så begyndte jeg at blive jaloux, desværre, men er jeg ikke efter at jeg besøgte hende smiley

• #2   10. jan 2009 min gl pony hoppe, byttede jeg for min dejlige dreng Nuqqie + 3000 kr. troed virkelig at det var hendes blivende hjem, lige indtil før manden kørte, hvor han sagde: hun kommer jo til at så med en lille pinto hingst, de ville lave nogle fine føl (eller noget i den retning), fordi petra, min gl. pony, kan ikke blive med føl! hun VIL ikke lade hingsten blive færdig, så efter 15 sek. losser hun den i nosserne, men havde intet valg, hun kunne ikke tåle at bo hos mig fordi hun er overfølsom for nogle fluer der hedder mitter, som bor i skoven om sommeren, men kan virkelig ogs tude over hende den dag idag :')

• #3   11. jan 2009 Har aldrig prøvet at miste nogle heste endnu da vi selv har plads til at have dem herhjemme. Men en dag skal det jo ske desværre. Jeg VED at det bliver hårdt hvadend om det er salg, død eller hvad det er.

• #4   11. jan 2009 Jeg byttede min lille shetlænder med min hingst.. Jeg var lidt trist og fældede en tåre, men jeg vidste at det var det bedste for ham.. Og de heste jeg har købt har jeg gjort meget ud af at skrive til de gamle ejere især i starten og fortælle hvordan det går og det har jeg haft indtryk af at de var glade for.. Men kan slet ikke se mig ud af at skulle miste nogen af dem jeg har nu.. Eller jo måske Diamond da jeg ikke har nået at knytte mig til ham endnu (har haft ham siden 28 december)

• #5   11. jan 2009 Jeg har ikke prøvet det og skal heller ikke min pony bliver ved mig til hun skal herfra til de evige græsmaker (: Og er rigtigt glad for min beslutning

• #6   11. jan 2009 Jeg græder den dag i dag over jeg solgte min lille welsh pony for ja 5 år siden, aner ikke hvor han eller hvor hvordan han har det, ved bare at for 4 måneder siden var han tilsalg, men der havde jeg lige købt Wakira,

• #7   11. jan 2009 Det at sælge sin hest/pony er meget svært, det vil altid gøre ondt på en måde, tanken om den... Jeg vil personligt sige det er nemmere at få aflivet en pony end at sælge den... Har prøvet begge dele...

• #8   11. jan 2009 Emma.. Nu rider jeg på gården hvor Nikita er opstaldet og hun har det som blommen i et æg det lover jeg dig...

Jeg kan godt forstå det gør ondt at du har solgt hende, jeg fik aflivet min hest for 3 år siden her til febuar og havde ham i 11 år og jeg savner ham sindsygt meget stadigvæk og det gør stadig ondt og se på de billeder jeg har hængende i min lejlighed af ham, men jeg ved han har det godt nu og ikke har ondt mere, og der må du ligesom bare sige til dig selv at Nikita har det godt der hvor hun har det nu, og du kan i det mindste tage ud og se til hende, det kan jeg ikke med min hest, jeg har kun mindet tilbage desværre....

• #9   11. jan 2009 Jeg kunne aldrig tænke mig at overdrage min bedste ven til nogen som helst anden smiley Så nej det har jeg ikke prøvet ;P

Kommentér på:
Er det virkelig så svært?

Annonce