{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

opfordring {{forumTopicSubject}}

efter alle de indlæg om folk der har parter os låne heste osv har jeg besluttet at lave et indlæg her hvor jeg som den første gerne vil slettet en hest der ikke er min nemlig mozi hun blev oprettet da der var nogle der mig om de måtte se hende nu er hun vist og nu bliver hun slettet igen.
Jeg håber der er andre der følger efter mig og sletter hesten hvis det ikke er deres jeg ved der er nogle der allerede har gjort det så kom nu folkens og lad og så det hyggeligt herinde igen og slet de heste der ikke er jeres.
hilsen mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfordring
  • #1   25. maj 2005 Godt initiativ. Slettede selv X og Rebekka i sidste uge.

• #2   25. maj 2005 jeg har det sån lidt nu at jeg har mit på det rene og mors og fars hest er jo egentlig ikke ens hest men jeg er ikke moderator så jeg vil ikke bestemme men det står jo i reglerne hvad man må have her inde

• #3   25. maj 2005 Det er sådan set min mor der ejer Obelix men jeg har nærmets "fået" ham..! Hun rider 2 gange om måneden... Men jeg har da ikke noget imod at heste der ikke er ens egen er herinde. Hvis man får lov af ejer?? Men det bestemmer jeg jo ikke så jeg blander mig unden om det punkt smiley Syns bare godt det med ens mor og far smiley

Kommentér på:
opfordring

Annonce