{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Nytårsaften ved siden af en ghetto {{forumTopicSubject}}

Vi har vores lille stald liggende 150 meter fra Værebroparken, som er en rimelig heftig ghetto, især nytårsaften.
Vores heste står nede i en mose lige ved siden af Værebro, og har fået fortalt at der for et par år tilbage var to katte som blev fundet i stumper og stykker, fordi nogle dumme unge mennesker havde bundet fyrværkeri fast til deres halsbånd og haler.
Jeg har også fået at vide at rigtig mange af de unge oppe fra Værebro går ned i mosen og fyrer kanonslag og andet fyrværkeri af.
Vi har indtil videre ikke haft problemer med at have heste så tæt på en ghetto, andet end indbrud og hærværk, men er alligevel rigtig nervøs for hvad de unge kan finde på at gøre, hvis du ved eller finder ud af at der står en stald med heste lige ved siden af dem. Hvis de kan finde på at sprænge katte i luften, kan de vel også fyre et kanonslag af ved vores stald.
Vi har i øvrigt også en lille hankan som er rigtig snaksagelig og vil hen og kæles af hvem som helst.
Ihh er skide nervøs for at det går galt, er der nogle der har nogle forslag til hvad vi kan gøre? Vi har tænkt på at sætte nogle skilte op hvor der står at stalden er videoovervåget, måske sætte noget musik til, men det kan jo også tiltrække folk, hvis de hører der er musik.
Min plan var at være derude det meste af aftenen, men jeg tør ikke være der alene, hvis der kommer en flok mennesker derned, og kender ikke nogen der kan være der sammen med mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårsaften ved siden af en ghetto
Kommentér på:
Nytårsaften ved siden af en ghetto

Annonce