Arrg, så irriterende {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige høre jeres mening om min situation.
Jeg har flyttet min hest Artesia ned i rideklubben for vinteren. Hun har de sidste 4 år ikke stået med vandkop, men med balje og hun kan godt drikke af vandkop, men er bange for lyden rørene laver og drikker kun det i koppen, men undgår at røre dimsen.
Den sidste måned har hun så stået med balje nede i klubben, da den er ny og vandkopperne ikke var sat til. Nu er de sat til og har været det i lidt over en uge. Ejeren af stalden havde så taget baljen ud, hvilket er forståeligt, men jeg har så fyldt den og sat den tilbage og selv sørget for daglig rengøring samt påfyldning. De sidste 2-3 dage har ejeren så ved nattefodring slæbt baljen ud, da han mener hun skal lære at drikke af vandkop.
Jeg har nu skrevet til ham om han ikke vil lade den stå da hun ikke kan nøjes med vand på foldene. Det vil han ikke. Jeg prøvede så forsigtigt med at jeg jo nok selv skulle sørge for alt arbejdet med det, han ville ikke lægge mærke til den var der. Men han nægter pure, og står fast ved hun bare må lære det.
Så nu må jeg muligvis flytte min hest tilbage til den normale stald, hvor de også har vandkopper, men jeg har balje ved hende.
Kan det virkelig være rigtigt? Altså ved godt det er hans sted og sådan, men synes i der er nogen fornuftig begrundelse til hvorfor han nægter mig det. Jeg vil nemlig gerne finde bare en lille grund til noget, i mine øjne, så latterligt.
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Tror altså ikk du skal være så urolig, din hest skal nok lære det med vandkoppen og har hun haft vandkop før så kan hun også sagtens finde ud af den nu
jan 2007
Følger: 88 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 139 Svar: 1.445
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.260
Så hvis du ikk kan overtale ejeren ville jeg flytte igen
jan 2007
jan 2007
Og ja, hun er sød med sin balje, hun har aldrig væltet den eller noget.
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
jan 2007
Arrg, så irriterende