SKAL LÆSES! {{forumTopicSubject}}
Særiøst..i bliver NØDT TIL AT LÆSE det!
Maan mig og min veninde var ude for noget spooky for lidt siden maan! vi skulle liige ud til hestene her klókken 12.. ellers ville min far jo gå berserk igos ;P Jeg sad bag på min ninne, vi køte langs de laaaaaaaaaaange mørke stier,, Jeg lyste ned f en af de små stier med min lommelugte.. [skal man fandme ha med :O] og der lignede der var øjne ! og da vi næsten er derude kigger vi tilbage og en mand kommer slingernde nede af gaden.. og min ninne [Tinna] gassede op! da jeg kiggede tilbage igen meget kort efter var han væk ! så kom vi ud til gården.. ALT var mørkt.. vi var på vej ind til mit skab da jeg ser noget bevæge sig! -nå,, det var bare katten.. vi nåede hen til skabet og tog kameratet.. på vej hjem gik det fint.. vi var nået hjem.. og vi vilel stilte cyklen foran huset.. pludselig høre vi en hublende lyd.. [I kan IKKE forstille jer lydem!!!] jeg går rimelig hurtig hen til døren og undre mig hvad det er.. Tinna er ved at stilel cyklen.. da det kommer tættere på og bliver højere og højere og højere..! først stod Tinna kun og undrede sig.. men da lyden blev højere og kom tættere på.. løb hun hen til døren og vi slossede for at komme ind af døren.. Vi kigger og der er en bil der kommer.. og drejer ind af vores indkørelse.. Det var min bror og 3 af hans venner de var pisse stive.. Huble lyden kom far dækket.. det var punkteret.. og der var buler i bilen.. det var tydeligt at de var kørt galt.. -Det var intet sket kun bilen..
Ret spooky aften
dec 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 33 Svar: 178
dec 2004
dec 2004
apr 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 114 Svar: 376
Godt der ikke skete noget.
dec 2004