{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle fjordheste kig her !! VIGTIGT
  • #1   17. dec 2008 nu kan jeg godt nok ik li nordbagger,(sjældent) men selvf. er de da stadig søde, men synes ik lige man kan omtale dem sådan(alle er jo ik ens)

• #3   17. dec 2008 Seriøst hvad sker der for folk?
    Jeg har to dejlige fjordheste, som s*u er så energiske så de kunne løbe kloden rundt....
    Argh hvor jeg hader folk der ser ned på fjordheste....!

Ihh altså det er da det samme at jeg syndes at at Arabere er grimme med deres mærkelige hoveder...
    Tag jer sammen mennesker!
    og få jer et liv i stedet for og se ned på fjordheste!

• #4   17. dec 2008 alle har jo delte meninger om alle racer.

• #5   17. dec 2008 har seriøst ondt at de folk som omtaler fjordheste på den måde !
    - de ved jo ikke hvad de snakker om , fjordheste er bare for dejlige , og de kan lige så meget som ALLE andre heste !

får det så dårligt indeni tænk at nogle er så onde ?

• #6   17. dec 2008 ej hvad sker der? fjordheste er ligeså gode som andre heste.

• #7   17. dec 2008 Det viser jo bare:
    A: nogle mennesker skulle se at få sig et liv hvis de ikke har bedre ting at tage sig til end at svine andre folks heste til..
    B: Nogle mennesker er enormt uvidende og åbenbart hellr ikke interesseret i at udvide deres horizont.. trist for dem, de aner ikke hvad de går glip af..

• #8   17. dec 2008 H F:
    Ja men man behøves s*u da ikke og lave en gruppe om det...
    Seriøst folk har ikke noget liv!

• #9   17. dec 2008 H F

- selfølgelig , det skal man oss have lov til , men det der !? det er f***e for meget og svinsk !

• #10   17. dec 2008 Det er jo bare en flok '"heste" piger der tænker mere på konkurrence og udseende end på hestene selv.
    Jeg ville ikke kalde dem heste piger.. Dét ville ihvertfald være syndt at sige.

• #11   17. dec 2008 Fuck den gruppe.. de er da klamme.. Og at de sidder og udtaler uden nogen viden og disse fsntastiske og stærke heste viser bare hvor snot dumme de er.. hvorfor tror folk at deres røde/brune/sorte-ride-langt-under-lod-og-sparke-sporer-i-maven-på-dyret er bedre end de gule.. Lad os oprette en gruppe der hedder fuck fjordheste hadere og tilsvine deres dyr !

• #13   17. dec 2008 Camela.. Lykkelig.. smiley .
    - det er jo det ! deres heste er jo ligesom alle andre , og det er fjordheste jo oss - de er dejlige smiley
    fjordhesten er jo grundlæggeren for mange andre racer ..

• #14   17. dec 2008 Synes det er totalt usmageligt at debaterer en race på den måde - Vi er jo heldigvis forskellige som mennesker og nogen typer heste foretrækker man frem for andre, men derfor er det da ikke ensbetydende med, at man rakker en race ned.

• #15   17. dec 2008 der er fordomme , men folk skal sgu ikke begynde som hitler gjord vel ?
    de ønsker at de skal udryddes mv , det er noget svineri ! de kan holde det sig for dem selv ka' de !

• #16   17. dec 2008 Sådan nogle barnlige idioter . Fuck dem!!!!

• #17   17. dec 2008 - Pernica Foto -:

Jeg sidder da ikke og tuder over det, men jeg synes bare at det er altså og svine fjordheste for meget til...
    Min Lulu på 16 år, har da springet 50 cm. med rytter...! En oxer på 60 cm.

Men folk må selvfølglig have deres meninger...

• #19   17. dec 2008 altså folk har hver sin smag, og de skriver deres mening, ser jeg sku inbtet galt i. Ligesom welsh heste, er køre heste. Altså kom da videre i livet, jorden går ikk under fordi folk skriver der mening.

• #20   17. dec 2008 Vi har da alle racer vi kan lide og racer som ikke lige er os.. men jeg ville da aldrig side og svine en eller anden race til.. selv om en hest ikke er min type, så hader jeg da ikke racen af den grund..

• #21   17. dec 2008 catrinesørensen'med' Maylie selwyn & Mr Gipson. WV .

ville du være glad , hvis jeg skrev at din/e heste skulle dø , og de er grimme og klamme ? det er jo total klamt ! :S

• #22   17. dec 2008 Indlægget omkring 'udrydelse' - siger det ikke bare LIDT om personerne selv?
    men personerne i gruppen optræder i mange sammenhænge - og for det meste i negative debatter..
    - jeg har ihvertfald intet tilovers for dem

men som sagt før, ville det være synd at kalde dem heste piger..

• #23   17. dec 2008 Jeg er ikke ejer af en fjordhest, men har intet imod dem lang fra (den første hest jeg red var en fantastisk fjordhest)
    Det er anden gang i løbet af kort tid der er en debat omkring fjordheste - hvad er grunden til nedgørelse af denne race?

• #24   17. dec 2008 Overvej deres 'gennemtænkte reglement

1. Ordentlig opførsel generelt!
    2. Ingen racistiske eller på anden måde stødende kommentarer!
    3. Reklamer for andre hjemmesider er ikke tilladt!
    4. Kommercielle indlæg er ikke tilladt
    5. Du skal ikke være fjordheste-fan.
    6. Du skal ikke have været tidligere fjordheste-fan.

Ingen racistiske eller på anden måde stødende kommentarer! <- Dét skulle de nok tænke over inden. :o)

mærkelige piger.. de burde ikke have hest

• #25   17. dec 2008 Camela.. Lykkelig.. smiley .
    - kan kun give dig ret smiley

synes de er total langt ude , de rider med spore , pisk mm , (iik for at genere nogle) - så er det s*u KLART at krikken kan sparke fra sig ! hvis jeg satte mig op på bellis med hele muttivitten ville hun da oss kunne springe mindst 70 cm !

• #26   17. dec 2008 SHIT mann , de er jo total - mærkelige .. dobbelt moralske og jaa .. svinske !

ville aldrig kunne finde på at gøre noget lign. !

• #27   17. dec 2008 Tror i at det er et seriøst indlæg? Den ene der skriver at de er grimme osv, har da selv en/haft en? d;

Og ellers, ja så har de da intet liv, når de bare sidder og sviner fjrodhesten til (: Jeg sys de ter helt ok at man ikke kan lide fjordhesten, men man skal da ikke svine dem til ? o.O Mystiske mennesker -.-'

• #28   17. dec 2008 Én af medlemmerne har enddog kommenteret en fjordhest.
    Jeg citere;

<i>jeg elsker billede nummer 11 xD hun er virkelig nuttet med lilla xD</i>

forvirrede snot-børn smiley

• #29   17. dec 2008 ~Ll. Brøstrupgård's Hestemix ~

Det er jo underordnet om det er et seriøst indlæg eller ej - det kan stadig virke stødende og sårende på mennesker der ejer en/flere fjordhest.
    Og så er det iøvrigt vildt barnligt, og virkelig ikke gennemtænkt.
    Men det kan man vel heller ikke forevnte, af små trunter :o)

• #30   17. dec 2008 meget ! smiley

haha ! så har hende med fjordhesten http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5814 skrevet ved sit billede med fjordheste følgende "19# : LC i hundborg, kæft han var god smiley ! Foto : Marie Lyhne"
    TOTAL mærkelig !

• #31   17. dec 2008 Camela - sorry fik lige set de andre indlæg, jamen er helt målløs ö Tænk at man kan sidde og bruge sin tid på at være SÅ utrolig ja, ond, er vel mildt sagt ! o.O OMG, få jer et liv! Og det er ligemeget om det er fjordheste de hader, havde det været en anden race havde det været ligeså slemt, ej ej er simpelthan fuldstændig målløs ö

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #32   17. dec 2008 et er de kommentarer de har til det..

Det andet er at de sidder og "udhænger" folk med fjordheste derinde, som et helt lille 'fællesskab'

kæft hvor er det lavt -.-

• #33   17. dec 2008 hold da op , den fjordhest er da kanon , MINDST lige så godt som deres smiley

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

#34   17. dec 2008 men hov hov nu må vi ikke direkte udhænge andre - så synker vi jo ned på <b>deres</b> niveau..

• #35   17. dec 2008 Min tidligere fjordhest, var 145 høj og vi sprang 130, hun var en fantastisk springhest. Elsker fjordheste og vil gerne ha´ en igen.

• #36   17. dec 2008 ved ikke om jeg er den eneste herinde , som synes at det er lidt lamt , når folk vil sælge deres fjordheste , og spørger andre om råd , så er prisen altid lav , fx 25 kg for en fjordhest som kan alt , men hvis en oldenborger eller lign. skal sælges som kan akurat det samme som fjordhesten , kommer den i en prisklasse på 80 - 150 kg :S det er lidt lamt at se ned på den på den måde , og folk kommer med den kommentar "det er jo en fjordhest" smiley

håber at i forstod det ..

• #37   17. dec 2008 må de vel om vælge så bare at lade vær med at snakke med hest om dem! men sårn er nogen jo...

• #38   17. dec 2008 Kamila
    Ja undskyld det er ikk for at blande mig men du ka ikk helt sammenligne en fjordhest med en oldenborger,,
    Da en oldenborger er en hest og en fjordhest er en pony,, en hest vil for det meste altid være mere værd end en pony..

• #39   17. dec 2008 og i udhænger faktisk:)

• #40   17. dec 2008 * Iwe Horses og Stine Raw

- jaa'er okay dårlig sammeligning .. men en islænder og fjordhest fx ?

• #41   17. dec 2008 hvorfor hedder det så egentlig en fjord<b>hest</b>? smiley det gode er jo at fjordhesten skal må ikk skille sig af med når man fylder 16 så vidt jeg ved xD? smiley

• #42   17. dec 2008 Sorry... Jeg blander mig. Men synes godt nok I tager det LIDT FOR TUNGT. Hvad med at være ligeglade med hvad andre synes. Det er da dumt at bruge energi på at hidse sig op over sådan noget der, og bruge energi på at blive irriteret/ked af hvad andre mener.

en ting til.
    Kan ikke forstå hvorfor folk med fjordheste til gengæld har travlt med at "modbevise" det andre folk siger. Man må jo føle sig ramt, siden man har behov for det.

Kan ikke forstå hvorfor man har behov for at sammenligne en fjordhests springresultater med andre ponyers... 60 cm...come on, det er simpelthen ikke særlig meget for en pony :S Men fordi ens pony ikke er super avlet til almindelige konkurrencer, kan de da være dejlgie ponyer man holder af alligevel,som KAN NOGET ANDET.
    Forstår ikke det der med at skulle hævde de kan ting, som de jo ikke er beregnede til, i samme stil som f.eks. sportsponyer

• #43   17. dec 2008 Kamilla: også en lidt dårlig sammenlingning smiley en fjordhest kan ikk tølt... eller måske:)

• #44   17. dec 2008 (og ja, der findes da fjordheste der går høje stævner, formoder jeg. MB+MA, men det gør størstedelen af fjordheste altså IKKE!) Der er altid en undtagelse

• #45   17. dec 2008 Kamila smiley
    Igen en ret dårlig sammenligning smiley
    Islændere kan ikk rigtig sammenlignes med NOGEN heste.. ganske enkelt fordi de slet ikk ville kunne ku de samme ting smiley
    Men du ka da sammenligne en fjordhest og en DSP, med de samme kvaliteter..
    Men der bliver bare avlet rigtig mange fjordheste, og det er bare ikk særlig tit at der er nogen der kommer op og starte de virkelig høje klasser.. måske derfor nogle mennesker ser det lidt som en hygge hest

• #46   17. dec 2008 Iwe Horses og Stine Raw

heeh smiley jaa , sikke en klovn jeg er ..
    - men i ved jo hvad jeg mener smiley

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

#47   17. dec 2008 sjovt at ALT går op i stævner og høje klasser

Oo

• #48   17. dec 2008 'Cilløøøh

Fordi folk med fjordheste SELV skriver "Hurraaaa min hest springer SÅ højt, de gårHØJE klasser" ...det må jo være der værdigrundlaget er

• #49   17. dec 2008 Thit . . .

- jaa , vi bruger tid på at modbevise at fjordheste er tykke , uldne , grimme , dovne osv - og det er - fra min side , en stor grund til ..
    Kan man udtale sig om noget man ikke har prøvet ? fx , du sidder på en resturante og har to menuer på kortet , den ene kender du ikke , og den anden er du vild med. du vælger den du er vild med , fordi den anden efter din smag ser anderledes ud , og du syns at det ville være klamt at putte det i munden ..
    Det kan man jo ikke ? man kan jo ikke udtale sig om noget , man hverken kender til eller har prøvet ..

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

#50   17. dec 2008 tjah egentlig ikke.. ihvertfald ikke for mit vedkommende..

• #51   17. dec 2008 'Cilløøøh
    Jaa men når nu det er det som i går så meget op i er det jo som Thit siger, det vi må basere vores svar på smiley

• #52   17. dec 2008 Kamila {seriøs hest søges en gang i ugen} K

Hvorfor er der en grund til det? Hvis du selv er tilfreds, SKAL andre så være enige? Hvis du ikke synes den er ulden, eller du godt kan lide det, hvorfor skal andre så synes den er dejlig.
    Hvis du ikke synes den er tyk og grim, hvorfor har du så behov for at andre er enige med dig?
    Det havde da været værre, hvis du ikke selv havde syntes om din egen hest.

smiley Desuden, jeg forstår ikke din reference med restauranten. Du mener simpelthen, at folk der ikke kan lide fjordheste, ikke har prøvet??? Aner du da intet om. (for det tror jeg faktisk rigtig mange har)

• #53   17. dec 2008 næh, men hvis folker tænker det skal de da have lov til det, så kan jeg da barre tænke det samme om deres eller grine af dem?

• #54   17. dec 2008 Altså nu er det jo faktisk et mindretal af ponyer, heste og ryttere der rider/går M klasser eller højere.. så synes egentligt det er lidt plat at folk går så voldsomt op i et den skal kunne gå S klasser.. de færreste kommer til at ride det..
    En fjordhest er fint til mig.. jeg kommer alligevel aldrig til at starte højere end LA klasser (og det bliver så endda mod heste) og jeg rider for at uddanne min hest og have et godt forhold til den.. ikke for at vinde præmier..
    At man ser mindre fjordheste på banerne hænger nok også sammen med at folk der vil konkurrencer køber sportsponyer, fordi de bliver fortalt at det er det man skal hvis man vil vinde..

• #55   17. dec 2008 Thit . . .
    - DU ved jo hvad jeg mener ? sådan som at man ønsker andre ondt , det er simpelthen forkert ! det med udfrydelse , det gør mig sur .. for ja jeg er tilfreds med fjordheste , og det er alle ikke enige om , fair nok , men det kan da holde det for dem selv , når de ligefrem fører sig frem som Hitler ?

• #56   17. dec 2008 Kamila {seriøs hest søges en gang i ugen} K
    Hvor ved jeg hvad du mener? Jeg er ikke sikker, derfor spurgte jeg dig, hvad du rent faktisk mente med det.(Ellers havde jeg da ikke spurgt >_<)

Selvfølgelig er det da super plat og BARNLIGT at have behov for at sige at andres heste er klamme og grimme og pisse uduelige. Har man det behov for at ytre sig, skulle man enten tæves eller finde et lukket rum med alle de andre der er lige så store idioter, og sige det til hinanden.
    Selvom det er blevet sagt i provokation eller morsomhed, er det jo bare ikke sjovt for alle, og dte burde folk respektere her på nettet. (At mange af HGs brugere ikke har en skid empati eller lignende for andre, og er enormt useriøse og har en DÅRLIG humor - læs: LAV HUMOR - kan man jo ikke gøre noget ved smiley

• #58   17. dec 2008 Thit . . .
    - duu har ret .. men det er bare træls at folk skal være sådan ?

- Pernica Foto -
    - ved u hvad ? at en fjordhest kan springe 50-70 og HØJERE er faktisk ret flot synes jeg , da den ikke er bygget til det , det er de smarte sportsponyer !

• #60   17. dec 2008 Hmm, der er kun 2 ting at sige om dem, der ikke kan lide fjordheste:
    1. Enten har de aldrig prøvet at ride en fjordhest eller overhovedet kende en.
    2. Ellers har de prøvet at kende og ride en, og var ganske simpelt ikke gode nok til at kunne ride krikken, og derfor er fjordheste "dumme, stædige, dovne" osv..

Fjordheste er, i mine øjne, virkelig kloge heste. Man skal bare kunne udnytte det til sin egen fordel (:

• #61   17. dec 2008 det er jo de samme mennesker, som ikke kan lide folk som tænker videre, fx hvad angår bidløs og anatomisk korrekt ridning.

Lad dem dog være i fred og leve i børnehaven, så kan de vinde nogle penge og være glade. Og hyg dig med din fjordhest...

• #64   18. dec 2008 Hmmm nu tror jeg så også at de fleste har redet på en fjordhest på en rideskole...
    I det hele taget, så tager alle heste skade af og være på en rideskole, fordi der kommer små grimme snot unger op på den hver dag!

Jeg blev selv stukket af med en halv fjordhest blandet med en araber...Jeg måtte kaste mig af en hest i fuld jording på en stubmark....
    Men jeg har da endt op med to dejlige fjordheste?

Kommentér på:
Alle fjordheste kig her !! VIGTIGT

Annonce