546 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor forstår de ikke? ingen ønsker! {{forumTopicSubject}}
mine forældre kan ikke forstå at jeg ikke ønsker mig andet en penge til Ness? s: .
De bliver ved med at spørge og hakke, men jeg ønsker mig virkelig ikke noget. Jeg har alt jeg skal bruge, har ikke så meget at bruge flere hesteting (eftersom jeg skal af med Ness' om det så bliver aflivning eller vi kan sælge hende og måske ikke have hest igen før efter gymnasiet). Det eneste jeg bare gerne vil have er pengene til mine julegaver og fødselsdags gaver (har fødselsdag d. 10 december) så jeg kan betale Ness' dyrlæge regninger og evt. aflivelsen .
årh, hvordan for jeg dem overbevist?
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
Mine forældre siger også altid de ikke ønsker sig noget og det er så irreterende, for så står man selv med håret i postkassen og skal finde på noget ;o) Og man kan jo heller ikke bare lade være med at købe noget til dem..
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 853
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.277
Bare en mulighed også? (:
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.061
Jeg gør intet for min egen skyld, alt er for hendes ! Jeg har skam også pengene selv til at behandle hende, også lige til hun går i graven om vi så skal behandle hende i op til et år. Men hvis de skal give mig noget i julegave, vil jeg hellere have pengene så jeg kan bruge dem på hende og hendes behandling.
Laura: Hun er alvorligt skadet og har været meget syg de sidste to døgn, NB, jeg vælger ikke selv om hun skal aflives, det gør dyreværnsloven!
- undskyld hvis nogle føler sig ramt, men puha dette var bare for meget for mig ! Tag ved lære Camilla og undersøgen for din egen skyld sagen nærmere end du udbryder noget så grusomt som det du skrev!
jan 2007
Følger: 88 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 139 Svar: 1.445
Hvorfor forstår de ikke? ingen ønsker!