{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Faldt af i dag :( {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og ride en tur på ellers så rolige Palmira i dag, hvilket endte med en ryg, der gjorde virkelig ondt - gør den stadig lidt.

Jeg red langs en cykelsti ude i græsset og travede lige så stille derudad. Jeg kunne mærke, hun meget gerne ville hurtigere frem, så jeg valgte at sætte hende i galop, hvilket jeg ALDRIG skulle have gjort.

Hun farede afsted og krøb underligt sammen i ryggen. Jeg kunne ikke stoppe hende, og sad bare og tænkte: "det her kan da virkelig ikke være Palmira, jeg sidder på!" Sadlen gled længere og længere ud på halsen, og så faldt jeg ned (heldigvis stoppede hun med det samme.)

Jeg valgte så at ride hende lidt rundt på ridebanen, da jeg havde fået trukket hende hjem - og fik galopperet lidt også for lige at overvinde frygten.

Men jeg tror, at hun farede sådan frem, fordi hun var ivrig, og da sadeln så gled mere og mere frem, blev hun panikslagen. Synes ellers den var spændt fint nok, men det var den åbenbart ikke. Den plejer ALDRIG at glide frem, så om det er fordi, der er kommet lammeskind på gjorden ved jeg ikke. Det glider ret meget på hendes pels faktisk? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt af i dag :(
  • #1   12. nov 2008 Træls, men godt hun stoppede.. Kan være du har glemt at spænde gjorden? er hun nyligt blevet klippet kan pelsen være glat..

Få tjekket at sadle ligger korrekt så det ikke sker igen..

Jeg hader at falde af på tur, det værste er når man frygte de render væk. så godt hun stoppede..

• #2   12. nov 2008 Enelam

Nej, hun bliver ikke klippet, så det kan ikke være dét. Men jeg har lagt mærke til, der er nemlig kommet lammeskind om gjorden, at lammeskindet glider ret meget mod hendes pels, men jeg ved det virkelig ikke smiley

Jeg er baare stadig så chokeret over det. det ligner hende slet ikke at fare sådan afsted smiley

• #3   12. nov 2008 Det kan godt være, gjorden ikke har været spændt nok, men da det er elastikgjord, skal jeg også passe på med at stramme for meget.

Kommentér på:
Faldt af i dag :(

Annonce