{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Lesbisk hoppe?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået ny hest, en connemara blanding på 13 år.. Hun skulle være vant til at være alene på tur, i stald alene og alt det.. Meeen hun er blevet rigtig gode venninder med førehoppen, hun render hende i røven hele tiden, tager førerhoppen et skridt, så gør min hest det også.. De har været sammen en uge nu og min hest viser at hun er i brunst, hvilket jo er meget normalt når de bliver flyttet til et nyt sted, men hun er overhovedet ikke interesseret i vallakerne, kun den eneste hoppe på folden.. Skider eller tisser førerhoppen er hun henne og snuse og siger hingstlyde, og røven helt op i hovedet på hende og tisser.. Så der er ingen tvivl om at hun er i brunst.. Om aftenen når opstalder tager hestene ind og hun tager førerhoppen, så fiser min hest gennem hegnet og ind i stalden.. I går kunne jeg slet ikke fange min hest på folden da jeg ville ud og ride, hun stod op af førerhoppen hele tiden og kom jeg tættere på end 15 cm løb hun, jeg prøvede en hel time, men måtte opgive pga mørke og regnvejr.. Ved godt man ikke skal opgive men det blev jeg nødt til i går efter at være helt gennemblødt fordi jeg klottede i mudderet og havde mudder op over begge ører, jeg har virkelig været et kønt syn, hehe.. Er der nogen der har prøvet noget lignende før og tror i at det bliver bedre??

En fortvivlet hesteejer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lesbisk hoppe??
  • #1   11. nov 2008 Det er faktisk sjovt at du skriver det.. Min hoppe Gabriella er begyndt at opføre sig hingstet over for førehoppen Kiwi.. Hun skaber sig når de mødes, og hviner og får store næsebor, rettete ører og pisker med halen.. Det er helt vildt... Og ved ikke helt hvad der går galt.. Hehe..

Natascha Friis

Kommentér på:
Lesbisk hoppe??

Annonce