{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Nu prøver jeg igen. {{forumTopicSubject}}

Har haft et emne før omkring dette, folk var enige i det men det sker stadig..
Man kommer med råd, noget kritk af ridningen men roser også equpagen.
Dette kan den der har lagt videoen ind eller emnet om problemet ikke tage og dette får man smidt i hovedet;

" jeg rider på min egen måde!
og bare fordi i ikke kan ride smiley .
så hold jeres fucking kæft.
gider ikke jeres pis mere "

Citat slut.
Hvorfor er det folk har deres forsvars vægge løftet, nægter at tage imod kritik, siger man ikke kan ride og jaloux hvis man bare kommer med råd?

Hjælp mig til at forstå -.-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu prøver jeg igen.
  • #2   10. nov 2008 Jeg kan godt forstå det hvis folk skriver: Du flår din hest i munden, dyreplager, tag dog og lær og rid og sådan noget. Men ellers synes jeg det er lidt underligt man ikke kan tage imod kritik. ;/

• #3   10. nov 2008 jeg kan godt lide det her:
    jeg rider på min egen måde!
    og bare fordi i ikke kan ride smiley .
    så hold jeres fucking kæft.
    gider ikke jeres pis mere "

det er sku' da ikke sjovt og få alt mugligt pis smidt ned i hovedet på en :L

• #5   10. nov 2008 Det er altså vildt smiley
    Og det krtik der var kommet var da kommet med råd og ikke noget med dyreplager - men blot folk der bekymrede sig om hesten og sagde man måske kunne ride den på en anden måde så det kom til at gå bedre.

LG - fra andre folk? hvis det er kritik man kan bruge det til noget, burde man vel tage det til sig og prøve elleri det mindste bare skrive " Tak for rådene smiley "

Mosekonen - har jeg også fundet ud af xD

• #7   10. nov 2008 Fie - Ja netop (: Man ligger det ud til folk kan beskue det på alle leder og kanter med 10000 af forskellige meninger så må man forvente noget kritik og nogen råd.
    Man kan sagtens sige man har en træner - men det er altid godt at få andre indput og måske se tingene anderledes (;

• #8   10. nov 2008 Det sker tit, men hvis man går ind og kigger på alderen af de pågældende personer er det oftest 13/14 eller derunder.... Tager det ikke seriøst for det er jo fordi folk ikke vil finde sig i at andre er bedre.. Jeg siger ikke at jeg er god til at ride og er "bedre", men nogen gange kan man jo komme med et råd som de ikke lige havde tænkt på og så kan de give et andet råd igen, men så langt ser de ikke.. De ser bare at andre vil "spille smarte" og "bedrevidende"..

• #9   10. nov 2008 Det er fint folk kommer med gode råd osv. men jeg mener ikke folk skal gå ind og kirtisere eguipagen.
    De fleste ligger jo videoer ud fordi de synst det er noget sjovt eller fordi de er stole af hvad de har opnået med deres hest/pony.
    Når man arbejder så hårdt for noget er det ikke fedt at få rigtig kritik af nogle som ikke engang kender equipagen...

• #10   10. nov 2008 Og mnge skriver faktisk at de kun vil have POSITIV kritik, men det er jo relativt... Nogen mener at POSITIV kritik = kun gode ting, mens nogen (der i blandt mig) mener at POSITIV kritik er = konstruktiv kritik holdt i en pæn tone..

• #11   10. nov 2008 Camilla - tænker jeg også tit xD også.. nah nok ikke så klogt at skrive (;

Tropekyllingen - well, kritik skal ikke forstås negativt.
    hvis man får konstruktivt kritik er det kritik af ridningen men kritk man kan bruge til noget og arbejde videre med.
    og ja ridning er sjovt men man kan altid blive bedre.

• #12   10. nov 2008 Jeg ser lidt sådan på det, at hvis man ligger ind video herind. Så har man også sagt ja til at der kommer mulig kritik. Dog synes jeg, at det skal være konstruktiv kritik, som man kan bruge til noget! For det er da heller ikke rart KUN at få kritik, det er der jo inden der synes er rart.. For noget kritik (af hvad jeg har set) har altså heller ikke været særlig pænt skrevet - hvis man ikke har noget godt at sige, kan man så ikke bare holde det for sig selv? smiley
    Noget andet er at der er nogen, som er gode til at komme med konstruktiv kritik, måske for gode! Da nogle virkelig godt kan virke som om de taler ned til én, og virkelig nedladende. Det kan jo heller ikke være meningen, så må man sige det på en pæn måde smiley

Nanna

• #13   10. nov 2008 Det virker utroligt overlegent at skrive "jeg har allerede en træner!"

Måske kunne det omformuleres så det ikke lød så højrøvet ?? :o)

• #15   12. nov 2008
    Haah du har bare kopiret det der fra en video kender da godt hende der har skrevet det og er 100% ening med hende !

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #16   12. nov 2008 Jeg hader når folk er for bedrevidende. Dette er et hestegalleri, og efter min mening skal man bedømme hesten og ikke rytteren.. Hvis rytteren har skrevet i fx. et videoklip at de ikke vil have rettelser, bør man efter min mening acceptere dette.

• #17   12. nov 2008 Selvfølgelig.. Men hvis der ikke står dette.
    Det står først når der er skrevet et par kommentare i ridningen.

Man bliver kun bedre at at få på fejlet fejl, også hvis man ved dem - så hukser jeg dem ihvertfald selv bedre.

Det andet er at hvis man begynder at komme med gode agumenter omkring anatomi, videskabelige undersøgelser osv. så flipper folk endnu mere.

• #19   15. nov 2008 Iris_ PAS DIG SELV
    og INDRØM FØRST DET DU GJORDE I 10.

Kommentér på:
Nu prøver jeg igen.

Annonce