{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marbæk hubertusjagt 09
  • #2   10. nov 2008 lyder godt men der skal jo osse hjælps med at sætte bane op

• #3   10. nov 2008 min mor var jo formand men det gik i står da andre rideklub ikke gav svar

nu er velbæk desvæære her ikke mere men der kan man jo sætte østergård ind

• #4   10. nov 2008 det vil være en bedre ide, at arbejde sammen med nogle der har erfaring med at bygge jagter op, og ride master, og sætte det rigtige tempo.
    Det er så små ting der skal til for at ødelæge en jagt for alle deltagerne, og får man lavet en dårlig første jagt, så kommer rytterne ikke igen.

Noget andet der kan være et problem, ved at holde en jagt helt alene, kan være at i holder samme tid som alle andre, der er masser af rideklubber, som kun holder en hubertusjagt, og alle ligger indenfor 3 uger, så de kæmper om rytterne, så dem der har flest faste ryttere, får flere deltagere, og de små lokale jagter, bliver desværre tit bare 10-15 ryttere.

hvor i vestjylland bor du henne, og hvad er det du ønsker at holde?? en jagt på 50, 80 eller 100 cm? hvor lang 10, 20 eller 25 km? er det en skov eller mark jagt? er der mulighed for vandforhindring? Hvor mange spring?? hvor store serier? er der plads til serierne?
    Hvis i skal holde selv, hvordan vil du så lave springene? har du tænkt over hvordan du vil sikre dem, så de ikke falder ned, hvis en hest rammer lidt hårdt, rullende bomme er MEGET farligt på jagt.

Så skal du også huske ansvaret, hvis du arrangere, så vil du selv stå med ansvaret, hvis der er folk der kommer slemt til skade, når du er over 18. Det er vigtigt du der har en rideskole eller en forening ind over det

• #5   10. nov 2008 stald søgård.. jagten er blev holdt før springe er særlig høje højt 60 tror jeg.. det er i esbjerg det forgår og vi har master og den pony til heste og ponyer og bag trub jagten er ikke blevet holdt i 5 år da der mangler op bagning fra de andre med klubber..

rolige der en hele bestrylse for jagten det er min mor som er formand mig og hende vile prøve og starte det op igen

• #6   10. nov 2008 vi plejer at ate være alle ride klubber i esbjerg slået sammen om jagten

• #7   10. nov 2008 det er skam heller ikke for at ødelægge det for dig, men det er bare ikke nemt at holde en jagt, de er utroligt hårdt arbejde!
    At arrangere en ajgt fra bunden, kræver mere arbejde end at arrangere et helt stævne.
    ruten skal rides igennem, tilladelserne skal søges, alt hvad i rider på, skal der være tilladelse til, også offentlige veje, der skal man spørge dem der bor på vejene, da det ikke er alle der er lige glade for at have en masse hesten rendende.
    Så er der det at finde de rigtige steder til springene, der skal være nok plads til at ride på, med en lang hale, en endnu vigtigere, der skal være plads til at ride af.
    Når springene sættes op, er det vigtigt at de er faste, og det tager utrolig lang tid!! og det er ikke altid, man får så amnge spring op som man ønskede.

Jeg skriver kun det her som en hjælp, så du enten kommer igang nu, og finder ud af helt præsist hvad du skal have klar, hvis du vil holde det selv, og er det i skov, skal du søge om det snart, da jægerne også søger om jagt i hubertus tiden
    Men du kan jo også søge de forskellige jagt foreninger, om de har lyst til at hjælpe, det bor du bare ikke så godt til, for pt er der kun 2 der tager rundt i jylland, og den ene holder sig til distrikt 11/13, og den anden er jydsk jagtrideklub, og de holder sværre jagter, hvor springene er 100-110 cm.

• #8   10. nov 2008 okay det er osse i orden men vi er helt styr på det vi skal første øre om flok fra de andre klubber er med på den i år

• #9   10. nov 2008 Jeg er helt klart med ! smiley den jagt i holdt for 5 år siden var super smiley Marbæk er det perfekte sted til en jagt smiley

• #11   5. apr 2009 jeg er os med winnie hvis der kommer noget smiley

• #12   23. sep 2009 er der blevet sat dato på jagten?

Kommentér på:
marbæk hubertusjagt 09

Annonce