{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Falck - for dårligt! {{forumTopicSubject}}

Scheik har engang på uheldigvis kommet i en mose hvor der var alt muligt skråt og pigtråd i.Der havde jeg ham heldigvis ikke! Da det blev opdaget havde han kun hovedet over mosen og der blev omgående ringet til falck. men svaret fra dem lød ; vi kan komme om 2 timer! Så flippede personen der ringede totalt ud og hans ejer brød sammen. Så kan i tro at de kom hurtigt,efter 15 minutter var de der. Og scheik havde næseborene over mosen... og han blev trukket op med kran. Det var forfærdeligt. han havde sår og ingen man eller hale tilbage.
Han havde fået en slags traumer... han havde INGEN balance, spiste intet og hans ejer troede ikke at han ville blive en god ridehest igen. Men så var det at Anne købte ham og kæmpede i 3 år før han kunne ride godt igen!
Det første år hvor Annne havde ham var han bage for ALT og han lænede sig op af barrieren fordi han var bange for at stå på egene ben.
Og nu har Jeg købt ham og han er fantastisk...

Det jeg vil sige med det her er at falck i nogle tilfælde ikke yder det de kan! prøv og tænk hvis de først kom 2 timer efter... ja det gyser i mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falck - for dårligt!
Kommentér på:
Falck - for dårligt!

Annonce