Vanrøgt {{forumTopicSubject}}
Det er et meget flot billede af Nich, Kastanjegård, ejet af Kamilla C. Hvor er det dog bare anderledes i virkeligheden.... Jeg skulle have købt Nich, men han dumpede meget stort i handelsundersøgelsen, og pludselig gik det fuldstændig galt.. Kamillas mor ringede til mig og råbte og skreg fordi jeg ikke ville give 15.500 for en hest der var halt på 3 ben i bøjeprøven og desuden havde masser af andre anmærkninger. Men jeg ville dog gerne købe ham, fordi jeg havde så ondt af ham og de kår han levede under..... Bare ikke for sådan en sindsyg pris... Jeg ville bare redde ham...
Hvis man ser Nich i dag er han efter min mening en meget, meget tynd og underernæret hest som ikke i tide er blevet behandlet korrekt og diagnostiseret. Kamilla fortalte mig, dengang jeg var ude og se ham at det var 2 måneder siden hun havde redet ham, og at hans mave var helt i orden. Først og fremmest : Hvorfor have en hest, hvis man ikke interesserer sig nok for den til at sørge for at den får noget DAGLIG opmærksomhed og bliver motioneret stille og roligt til den kommer på fode igen ?? ( det tog mig 3 dage, da jeg havde den på prøve at få en diagnose og efter 6 dage var hans mave ved at gå i orden )... Dernæst, hun satte den til salg lige efter at hun havde taget den tilbage... Til fuld pris !!! Og nævnte ikke at den stakkels pony havde det rigtig skidt i mange henseender... Jeg siger :
Stem hende ud, fordi hun forsøger at snyde købere og efter min mening vanrøgter Nich.. Men I kan jo selv køre ud og se den stakkels pony.... Man kan slet ikke sammenligne den smukke haflinger, Kamilla har på billedet og det sølle væsen som står derude...
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Forresten så underretter jeg både Kamilla og HG om dette indlæg
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.507
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.507
nov 2004
Følger: 95 Følgere: 92 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 118
Skriv til mig, hvis du har komentare til mit brev.
feb 2005
Følger: 50 Følgere: 35 Heste: 2 Svar: 6
Vanrøgt