{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

har ikke fået vinterpels endnu?... {{forumTopicSubject}}

min fjordbolle har ikke fået vinterpels endnu, og hun går ude 24 timer i døgnet... der er jo frostgrader nu og det bekymre mig lidt.. skal jeg få fat i et dækken til hende? ..
hun får pt ikke foder da hun går på rigtig meget græs. men hun skal selvf. snart have noget.. somsagt går hun ude døgnet rundt.. og hun er den eneste fra stalden der ikke har fået vinterpels. hun er ikke syg (hun har lige haft dyrelæge som har tjekket hende i hovde og numse)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har ikke fået vinterpels endnu?...
  • #1   29. okt 2008 Hesten regulere sin pels efter hvor varmt/koldt det er, og efter hvordan behovet for den enkelte hest er.

Måske hun bare ikke har behov for mere pels.

Felix sætter heller ikke særligt meget pels, men det er fordi han ikke har behov for det. Fryser han, så vil han automatisk sætte noget mere..

• #2   29. okt 2008 syndes bare det er mystisk, alle andre heste i stalden har fået vinterpels..

• #3   29. okt 2008 mine har heller ikke sat rigtig vinterpels endnu, og de går ude døgnet rundt uden dækken - den skal nok sætte mere pels, bare rolig (:

• #4   29. okt 2008 Som før skrevet.

Behorvet for pels er helt invidiuelt fra hest til hest.
    Din hest fryser sikkert ikke lige så let som de andre i stalden.

• #7   29. okt 2008 Er det ikke også sent at den stadig går ude døgnet rundt?(<i> Mine er kommet ind for længst, men nu er Fjordboller' også nogle standhaftige typer ;b </i>)

Ellers ville jeg sige det samme som Sarah & Felix 8) . , Det er meget forskelligt fra hest til hest, hvor meget behov for varme de har.! Fx., Min unghest sætter utroligt meget vinterpels, men holder den ikke så længe, hvorimod min Welsh Cob vallak ikke sætter nogen pels overhovedet, hvilket han også ser ud til at have det fint med smiley

<b> Michelle </b>

• #8   29. okt 2008 Impulz har næsten heller intet sat.. Han har fået dækken på, da han er alt for kold og fryser.. smiley

Alle heste kan gå ude hele døgnet hele året. Det er os mennesker der er for pylrede smiley

Kommentér på:
har ikke fået vinterpels endnu?...

Annonce