{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

UHYGGELIGT !!! {{forumTopicSubject}}

lige en lille historie er det ikke uhyggeligt, har lige læst det !! :S

Hesten der druknede
Alt tegnede fint da to søstre red hjemmefra på deres dejlige araberhingste. Ingen var på det tidspunkt klar over, hvad dagen ville bringe af ulykker. Deres tur gik gennem Rude skov. De tog en lille vej uden om stien, og her gik det galt. En lille sø med græs og blade omkring, gjorde at den ene søster troede hun kunne springe over på kanten af søen for at undvige et træ som lå der. Men tæppet af blade og græs gav efter, og i den lumske hængedynd røg hest og rytter ned i et hul.

Lillesøsteren hjalp sin storesøster op af hullet, der tegnede sig under græs og blade. De prøvede i over tyve minutter at holde hesten oppe, men så måtte de give op. Hesten skreg i tyve minutter i vilden sky af angst, over hvad der ville ske. Den anden hest stak af og havnede på Rødagergård hvor den blev indfanget.
Den var skræmt næsten lige så meget som sin gode ven, der sank til bunds i hængedyndet. Jeg tog til gerningsstedet da jeg læste om det i BT. Jeg fandt stedet, hvor et lille kors var sat. To smukke buketter var lagt ved siden af et stykke pap, hvorpå pigens afskeds brev til hendes hest var nedfældet.
Her hviler Bofir!
Så hvis du en dag høre hovslag eller en vrinsken, så er det Bofir, der løber hvileløst rundt. Araberhingsten Bofir ligger begravet her under bladene.

Jeg har taget billeder af stedet. Blomsterne og korset som minde om et dejligt dyr, der mistede sit gode liv på grund af et fejltrin. - jeg føler meget med søstrene.

Jeg ledte efter dem men fandt dem ikke. - jeg ved ord ikke fylder meget efter sådan en slem oplevelse, men en dag vil jeg mødes med dem for at skrive om Bofir, som blev revet bort på en så grusom en måde. Dens skrig af angst mod himlen, vil I sikkert aldrig glemme.

Jeg har i dag spærret området af med røde og hvide bånd, da det var for meget for politiet og skovfogeden. De skulle jo nødig have den ulejlighed. Jeg tog fra Hvidovre derop, for at undgå at børn og / eller andre dyr bliver de næste, der falder i hullet, - (Så lidt respekt for død og ulykker, har politiet og skovfogeden).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UHYGGELIGT !!!
Kommentér på:
UHYGGELIGT !!!

Annonce