Skal jeg flytte hende?? {{forumTopicSubject}}
Overvejer at flytte Sunrise.. For idag da jeg kom hen i stalden kom en af pigerne hen til mig og sagde at hun havde fundet en måde at få Sunrise til at lade være med at skrabe sådan i gulvet. Så spurgte jeg da spændt hva det var?! Jamen hun fik da bare et rap med pisken når hun gjorde det.. Hwlt ærlig.. Bare fordi hun er lidt ivrig i stalden og står og skraber ret tit, skal de F***** ikk slå hende med en pisk.. Og det virker som om de alle er så sure på hende der henne.. For hvis hu bider ud efter hesten ved siden af får hun sådan en på lampen, eller hvis hun står og skraber gør hun også.. Og den måde de snakker om hende på....! De kan da sige det til mig, hvis de har noget imod hende.. De skal ikk slå hende med en pisk..
Hva ville i gøre?
Ved ikk om jeg skal flytte hende, for jeg er jo glad for at have hende til at stå der.. Der er de faciliteter som jeg har brug for, og det er billigt.. Men jeg gider ik at de alle skal være så sure på hende hele tiden og efter det idag.. Så ved jeg ikk rigtig.. For sidste gang hun blev flyttet blev hun skør i bolden, så ved ikk helt!??
HJÆÆÆÆP!!
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.466
Håber at du kan bruge det..
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Derefeter ville jeg finde mig et nyt sted. For selvom man fortæller at de <b>ikke</b> skal gøre det..
Overholder de det så når man ikke er der.
Nej. Jeg ville flytte hende så hurtig jeg kunne.
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
Stella er sådan en som ÆDER sin nabo, men de slår hende fandme aldrig, det eneste staldpigen har gjort var at nå hun skulle give wrap så står stella og sparker som en galog så slår hun ud i luften med pisken staldpigen, men ALDRIG stella...
Nu skal hun så bare ned i en hjørneboks at stå, så hun kun har en nabo.
Hvis jeg var dig ville jeg skælde dem grueligt ud!!!!!!!!
Og så flytte min hest hvis du har mulighed for det.
Mht til det med at skrabe så kan det altså godt afvænnes, du skal bare være konsekvent nok
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
har du prøvet at snakke med dem om det. fortælle dem hvordan det lige er det står til. det er jo din hest, og ikke deres, ergo bestemmer du hvad der skal foregå.
klaus skraber også i gulvet , men det er fordi han bliver utålmodig når han skal have mad
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
jan 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Emner: 117 Svar: 1.100
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 94 Svar: 255
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Men de er nok ret ligeglade.. tror far har snakket med ejeren, og han lød ikk særlig opsat på at hun skulle flyttes elelr at der skulle gøres noget ud af det!!
Skal jeg flytte hende??