{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Plagskue :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Nu er jeg jo meget ny inden for avl osv. Jeg har lige købt en hingst med stamtavle, race: Connemara.
Jeg vil gerne have stillet ham til 1 års plagskue/Kåring næste år. Hvad skal jeg gøre for at melde ham til og hvor kan jeg melde ham til henne.
Skal han løbe løs til plagskue/Kåring...?

Hvor kan jeg stille ham henne..?
Han skal kun stilles i Jylland næste år.

Er der nogle der kan hjælpe mig. Jeg er lidt på bar bund..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plagskue :-)
  • #2   19. okt 2008 Tja...først og fremmest kunne du jo melde dig ind i avlsforeningen for connemara.

Er det bare et alm. dyrskue du vil til eller er det bedømmelsen ved en kåring som er holdt af forbundet?
    Føl og plage bliver jo ikke kåret, men kun bedømt.

• #3   19. okt 2008 Jeg vil gerne have ham bedømt og vist ham frem og måske vinde lidt med ham og få en god bedømmelse af om jeg har gjord et godt køb. Ved godt at de ikke kan blive kåret før de er 2 år, men er ikke så meget inde i det selv. Ja, jeg bliver meldt ind i connemara foreningen her når jeg får hans papir.

• #4   19. okt 2008 Sophie< Jeg får ham jo først til Jylland til Januar. Han kommer til at stå hos min veninde fra november til januar da han bliver fravænnet den dag vi henter ham også syntes jeg at det er synd hvis han skal ud og kører trailer i 4 timer.

• #5   19. okt 2008 Tja nu er der jo nok ikke nogle skuer eller lign. før til næste år.

Men kig på på foreningens hjemmeside og find ud af hvor og hvornår der bliver afholdt en kåring i nærheden af hvor du bor

• #6   19. okt 2008 Det er også først til næste år han skal stilles smiley Har kigget men kan ikke se kalenderen for 2009 endnu. Det var bare mere hvis der var nogen som viste hvornår og hvor der blev afholdt plagskue/Kåringer.

• #7   19. okt 2008 Det er der vidst knap nok nogle der ved endnu for næste år. Vent til engang efter nytår med at kigge i kalenderen diverse steder. Før tror jeg ikke der er meget at se.

På lr.dk kan man se hvornår der afholdes skuer rundt omkring i DK

• #8   19. okt 2008 Takker for hjælpen. Godt med den her side når man er ny som hingste ejer med tavle smiley Eller det er første gang jeg har en hest med tavle smiley

Kommentér på:
Plagskue :-)

Annonce