676 visninger
|
Oprettet:
Hævet ben {{forumTopicSubject}}
- Er det normalt at heste godt kan hæve op i benene hvis de har stået inde længe? fx. en dag..
- Hvad skal man gøre hvis man ser en hest med meget hævet ben, men man kender ikke ejeren?
Var til stævne i dag, en af hestene i stalden stod med mega hævet ben, boksen var bare det rene lort, Hun havde en masse mug på alle 4 ben.. Værst med bag ben, de var dobbelt så store som normalt..
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.149
Men derfor ville jeg nu holde nøje øje med det alligevel hvis det var min hest. Så kontakt bestyrelsen det pågældende sted, og fortæl dem hvad du har observeret, og så er der nok desværre ikke så meget mere at gøre (andet end du da kan tage derud hvis ikke det er så langt væk, og se om det stadig er tilfældet om et par uger)
-det kan jo osse være der er en god grund til hesten har ståt inde og gloet en hel dag. Og kan da sige at jeg ved af erfaring hvordan en boks hurtigt kommer til at se ud, hvis ikke der fjernes klatter mange gange dagligt, når hesten står i boksen 24/7
aug 2007
Følger: 118 Følgere: 108 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 589
Har hørt at hun har stået inde med så hævet ben i over 1 uge uden de har puttet noget mug spay/cerme..
Hævet ben