Klipning.. {{forumTopicSubject}}
Tja, nu er Fredrik så blevet klippet.. Sådan næsten da..
Jeg har et lille (stort) problem.. Fredrik er jo bestemt ikke nogen lille hest og da jeg klippede ham i dag (første gang han bliver klippet) Sparkede han rigtig meget med bagbenene.. Jeg fik klippet ham over det hele, men kan <b>ikke</b> komme til lige bag forbenene, på bringen + mellem forbenene og så under maven længst tilbage..
Nogle idéer til hvad jeg kan gøre..? Ville jo helst undgå at skulle give penge for bedøvelse..
Der der sker, er han løfter hans forben eller kaster med hovedet, så man ikke kan klippe.. Under maven losser han bare ud efter en, han er lidt kilden...
Har prøvet at få en til at holde det forben, så hopper han bare på det andet, så den der holder forbenet, pludselig har hele hans vægt i hænderne...
Help...?
okt 2006
Følger: 49 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 480
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2127 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
du kan kontakte din foderhandel, fx. spillers har nogle produkter der kan sløve heste, det ville jo ikke skade med nogle beroligende urter... vi har noget derhjemme, vill egerne sende det til dig, hvis det ikke var fordi vi selv skal bruge det når jyderne skal beslæres...
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2127 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Og beroligende urter.. Tja, ved ikke, måske.. Tvivler bare lidt på sådan noget..
Krillæ .: Netop derfor jeg prøvede i dag, uden nogen form for 'hjælpemidler'.. Men da bagbenene begyndte at flyve lige rigeligt og jeg ikke kunne komme til at klippe ham mere stoppede jeg.. Han havde også stået meget fint da jeg havde klippet ham alle andre steder...
Klipning..