{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

smed jubiii endelig....!!! {{forumTopicSubject}}

ja endeligt fandt vi da en smed der ville tage nye kunder ind, dejligt!!!!

han var også virkeligt dygtig, og forstående...

desværre skulle det hele gå så stærkt, da vi ikke kunne nå at komme derud inden han kom, så hestene gik på marken, uden grimer, det er et problem med Bellstar da hun slet ikke synes det er skægt at have smed...!!! så hun ville absolut ikke ind.

nå men vi fik dem fanget ind, og fik Bell ordnet, hvilket gik rigtigt fint, men Bellstar ville intet, forhovene blev ordnet, men baghovene fløj mere rundt i luften, øv...

det er både pinligt og møgirriterende, men det er fordi hun for 5-6 år siden havde en meget skidt oplevelse med en smed der blev gal på hende og bankede hende med sådan en hammer til skoning, mens vi var til stede!!!!
den smed har ødelagt det hele, det er altid en kamp at få hendes hove ordnet, og jeg har virkeligt ondt af den stakkels smed som står med det herefter...
den oplevelse vil altid sidde i hende, og det kan jeg ikke tilgive ham for.. det er kun mig selv der kan løfte hendes hove og få lov at rense osv.. alle andre har hun ikke tillid nok til, det er så synd for hende...

dumme dumme dumme smed, hvorfor skulle du ødelægge min hest!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smed jubiii endelig....!!!
  • #1   16. okt 2008 Hej ;o)

Super at i har fundet en smed, og sikke en forfærdelig oplevelse hun har haft, jeg kan godt forstå hvis hun ikke vil løfte hovene mere. ;o(

En jeg kender havde også ventet riiigggttiiiggg.... lang tid på at smeden kom og hesten gik rundt med en tabt forsko og en løs bagsko, og da han så kom havde han glemt at ordne bagskoen. ;o( Tænk så tror man endelig at man kan ride sin hest fordi smeden har været der og så må man squ vente igen...

• #2   16. okt 2008 hejsa hvilken smed havde i denne gang?
    ang. din hest er bange der kan du jo selv træne den til at tage det rolig. øv andre løfter hove på hende tålmodighed så når hun tager det roligt kan man hamre lidt på hoven osv så hun igen vænner sig til at have smed og de lyde at de ikke gør ondt;) bare en ide;)

• #3   16. okt 2008 hvis tideliger smed bankede hende mens i var der hvorfor gjorde i så ikke noget...virker lidt mærkeligt at se på mens andre slår ens dyr,og så bagefter gi smeden skylden

• #4   16. okt 2008 LISELUND:

kan da godt se det du mener, men hvad tror du egentligt selv???

jeg har jo ikke skrevet at vi ikke sagde noget, tro mig vi sagde ikke bare noget vi råbte af ham, han fik ingen penge, og fik besked på at skride og blive langt væk...

og tro mig jeg har haft mange problemer med tilliden til hende bagefter, da det jo altså var mig der havde lukket manden ind til hende....
    jeg kunne da aldrig nogensinde finde på bare at se til mens en eller anden idiot banker min hest, eller et andet dyr... må indrømme synes du går lidt over stregen ved at skrive sådan...!!!!

TINA S:

det var en god ide, det kunne være vi skulle forsøge det :o)

vi har denne gang brugt en smed fra Højbjerg, virkelig dygtig, og rar at have med at gøre..

Kommentér på:
smed jubiii endelig....!!!

Annonce