555 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Pas på med"
Pas på med elastikgjord!
Hej allesammen. Ville lige dele en grim oplevelse jeg havde for to dage siden. Det hele startede med at min egen pony skulle til kiropraktor, inden da skulle jeg lige op på en tilridningshest. (de...
Hej allesammen. Ville lige dele en grim oplevelse jeg havde for to dage siden. Det hele startede med at min egen pony skulle til kiropraktor, inden da skulle jeg lige op på en tilridningshest. (de...
Skrevet af: Emilie & Celeste!<3 - 18. sep 2014
Pas på med græsset.
Dyrlæger siger, at der er rigtig mange heste der disse dage får tarmslyng. Det ved jeg, fordi en hest på det sted jeg har mine, igår døde af tarmslyng. Det var min underviser der har stedet's hest. H...
Dyrlæger siger, at der er rigtig mange heste der disse dage får tarmslyng. Det ved jeg, fordi en hest på det sted jeg har mine, igår døde af tarmslyng. Det var min underviser der har stedet's hest. H...
Skrevet af: ChristinaV - 11. maj 2012
Spar penge på din forsikring
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
dec 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 29
men har set mange steder hvor de bare kører en wrapballe ud på marken og lader hestene spise af den. sådan en kan jo ikke vøre tjekket ordentligt. det gør de også på rideskoler!
dec 2007
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 48 Svar: 446
det skulle da være mærkeligt hvis det påvirker wrap i dan´mark.
sep 2008
Følger: 55 Følgere: 56 Heste: 1 Svar: 251
- Og ad hvor er det klamt sys i ikke..
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 144
en gang var det omkring 30 travheste fra samme stald
der har også været noget om køer der døde af dårlig wrap, men det er jo også en dødelig bakterie uanset hvilket slags dyr der spiser det
apr 2005
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 337 Svar: 2.514
Trine
Pas på med wrap!