EFTERLYSNING JOLLY JUMPER :S {{forumTopicSubject}}
Hej hej ,.
Jeg har i omkring 8 måneder forsøgt at finde min tidl. pony Jolly Jumper.,. Kan godt være i syntes det er det forkerte sted at spørge efter hjælp, men er villig til at gøre alt for at finde ham !
Jeg solgte jolly i juni 2007 til pernille fra Stald Dane i nordjylland. Jeg vidste at hun ville vidre sælge ham ret hurtigt efter og det gjorde hun også. En måneds tid efter havde hun solgt ham til en pige i nordjylland, omkring Mors. De var så glade for ham og vile aldrig af med ham sagde de.. Jeg blev ringet op meget hurtigt efter de havde købt ham , hvor de sagde at han havde fået en skade på forbenet og kun ville kunne bruges til skovtur og lidt hygge.. Derefter sagde de at jeg kunne vælge og give dem lidt penge oveni pga det eller lade hele handlen gå tilbage., Jeg havde på det tidspunkt en hest fra pernille af som var indgået i prisen med jolly og da jeg allerede var utrolig glad for den og ikke orkede mere bøvl gav vi dem en slat penge og sagen var ude af verden.
Jeg ringede til pigen nogle måneder efter og ville høre hvordan min lile stjerne havde det, og hun sagde han havde det rigtigt godt og at de snart skulle til eneundervisning og springstævne. ! der slog det klik for mig for han havde jo en skade(sagde de hvert fald) og måtte jo kun gå til hygge. Så det konfronterede jeg hende med og pludselig var telefonen død ! Hmm om pigen lige havde glemt at den detalje ikke var noget jeg måtte høre eller hvad det aner jeg ikke . Men vi ringede og ringede og sagde det da hvert fald var unfair ikke mindst for jolly. Men hørte aldrig fra dem. Først i marts i år skrev de at de nu ville sælge ham da han var for stærk for tøsen og om jeg ville købe ham. jeg bad dem vente 2 uger for så havde jeg pengene men det gad de ikke også solgte de ham. Jeg har ringet og ringet og skrevet sååå mange gange men de vil ikke fortælle mig hvor min lille pony befinder sig.
Er så bange for han står et sted og har det såå dårligt og hvis han har en skade at de ikk har oplyst køber om det. Men har en tanke om de ikke vil give mig den nye ejers nummer, fordi han sikkert ingen skade har og de bare sagde det til mig for at få penge...
Har desværre intet billede af ham her, men jolly er en pony på 138 ca. Han er en blanding mellem fjordhest og welsh - sådan lysebrun med hvidlig man og hale han er vel omkring ni år nu og har en lille hvid blis lignende ting i panden. En kraftig pandelok og hale pg en ål ned ad ryggen ,.,. Meen skriv og spørg om alt ,. er villig til alt for at finde min dejlige pony !!!!!
mar 2008
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 803
meld der ind her, der efterlyser de ponyer (:
har han gået stævner ?
hvis, hva klasser og måske hvor ?
jun 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 10
Jeg startede lb-la dressur klasser på ham , men jeg tror han ville ligge på lc hun kunne vidst ikke rigtig ride ham igennem. Men tror måske han befinder sig på Mors evt. en rideskole men er slet ikke kendt deroppe
jun 2007
jun 2007
EFTERLYSNING JOLLY JUMPER :S