{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

GIK AMOK.... næsten.... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg red stævme i dag på "skønne" bellinge rideklub.
Skulle hoppe LD og LC...
Kunne i mandags da der kom starts lister på nettet se at min LC udgik, øvøv, men jeg stod så i LC klubmesterskab ( jeg er ikke medlem af klubben). Vi var to i klassen. Nå jeg tænker så at de nok bare kører den som en alm. klasse og se den ene rytter der er fra klubben vider pointne til klubmester.
Jeg hører intet fra klubben (der eller burde rinbge og spørge mig om jeg vil deltage i en anden klasse, da min udgik).
Jeg kommer en uge efter til stævnet, møder en sød dame der forklare mig hvorfor at jeg er blevet flyttet og den anden klasse og bekraftigere mig i det jeg allerede havde gættet mig til - at det bare er en alm. klasse, og rytteren fra klubben får disse klubmester point.
Fint med mig.
Jeg rider så min LC - satser og vinder klassen.
Men da der skal være præmie overrækkelse bliver hende den anden først kun kaldt ind???? Jeg tænker stenet, men så har hun nok været hurtigere end jeg, trods jeg hørte noget andet. (jeg kan jo have hørt forkert). 2 min efter bliver jeg kaldt på banen. Hmmm endnu mere underligt...

Rytteren for klubben bliver så udråbt som vinderen af klassen, men en fejlfri omspring på 45 sek - eller noget i den stil.
Så får jeg en rød og blå clear round rosette da jeg var fejlfri og fejlfri i omspring på tiden 34 sek....ØHHHHH?

jeg spørger så pænt om de ikke har lavet en fejl? Og hvorfor jeg skal have denne rosette?
Er totalt lost... hvad sker der lige her i biksen...

Jeg får svaret at jeg jo ikke kan vinde klubmester, men har redet en clear round?? ØHHHH fedt at vide bagefter man har redet og satset og presset sin hest...

Er det bare kun mig der syntes dette er totalt unfair?
Specielt over for min hest!!!
Og desuden ville jeg aldrig have haft redet klassen hvis jeg vidste at jeg red uden for kunkurrence og bare for at få en clear round rosette...
Så ville jeg hellere spare min hests kræfter....

jeg blev pænt gal - faktisk rigtig rigtig gal!!!! HVAD ER DET FOR EN DÅRLIG SPORTSÅND?? og hvorfor informere de ikke mig om dette før jeg rider klasse og før stævnet . så jeg får valgte på at vælge om jeg vil ride denne klassen, som jeg desuden ikke havde meldt mig til....

GRRRRR

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GIK AMOK.... næsten....
Kommentér på:
GIK AMOK.... næsten....

Annonce