Av av av ! {{forumTopicSubject}}
Ja , Her idag var min søs og jeg så ude og springe på tøsserne .
Vi varmer op osv , alt går fint udover a martingalen går i stykker . Går så ind og henter en anden og stætter den på . Rider så vidre, springer nogen spring hvor hun bliver utrolig higsi , var hun allerede da vi kom over på "banen". Nå , tænker bare jaja , hun kan jo lide det . Og det kan hun virkelig . !
Vi stætter så det ene spring så lidt op . Tager det to gange , før det går helt galt !
3'ede gang får hun så forbenene i mellem bommene, jeg flyver ud a salden, hun glider og laden oven på mig, triller rundt på mig, kommer op og jeg sidder så fast i bøjlen og kommer så derfor fri når min søster kommer hen til os.
Ligger bare nede på jorden og ømmer mig a røvens til , har så slået hovedet lidt , fået ondt i ryggen og nakken og ævredet mit kæn . Tænker ike mere over det, skynder mig op for a se om der er sket noget med Freja . Er der HELDIGVIS ike ! Sætter mig op i salden igen og beder min søster om a sætte springet ned , og tager så det og et andet et som er ca 70-90 cm bagefter.
Hun er stadig ike halt eller noget. Jeg har bare røv ondt i min ryg og nekke nu .
Ville bare liige fortælle hva jeg har lavet idag . xD
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 11 Emner: 427 Svar: 1.540
dec 2006
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 77 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 1.187
jeg faldt også af min hest i mandags til min første springundervisning med ham.. han kunne ikke lide det ene spring ( det skal ligne sådan en stor vaskebørste, som bilerne bliver vasket med i vaskehallerne)
og han stopper så før springet, holder mig på.. men så laver han et eller andet og så røg jeg af i slowmotion.. kom heldigvis ikke til skade..
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Var også ude og ride i dag og for lige at give dig et gratis grin..
Så lyt her ^^
Jeg skulle ride på en lille shetter Buller som var SUPER sød og sjov. Jeg sprang lidt på ham også, da jeg så skulle op på ham uden sadel, hoppede jeg op men jeg kom lidt for langt baglæns. så han bukkede 3 gange med mig og så står jeg med et ben på jorden og et over hest XD
Og så skulle vi også ude og galopere på marken, selve galopen gik fin og var vild skøn, selvom han fik et chok da jeg gav komando til at sætte i galop og var lidt svær at stoppe. Men det var bagefter det var virkelig sjovt, jeg skulle tage den igen ned over marken. Men Buller havde andre planer vente med mig travede under en lavt hængene gren (så jeg måde ned og ligge) så kom der en lille bakke og så var det galop over den forkerte mark XD
dec 2006
Det sker jo a man falder a, nogen der bare mere heldige end andre og ike a komme til skade .
Nadja&Springhesten Gi vert .
Den har jeg godt nok osse lavet mange gange med min gamle spring pony . hah .
Myra du er elsket og savnet :´( SØGER PART .
Ja , Har altid lært og haft det sådan , hvis man triller a så er det bare om igen .Og så er det næsten liige meget hvor slemt jeg er kommet noget til . Hvis der er sket noget med hesten så slef ike . Men ellers bare op og tage et lille bitte spring, for a vise mig selv og hesten a det ike er farligt eller noget hvis man kan sige det sådan .
TIL ALLE
Har liige snakket med en a veninderne , og hun kommer og henter mig her om en halv-times tid . Så jeg kan komme på skadestuen .
jul 2008
Det vigtigt at sikkere sig at man er oka ; )
dec 2006
Det er lidt meget og skulle lave om morgen når man kun er en .
Give hestene mad (5), lukke dem ud , give fulge og ændre mad og lukke ud , give hundene mad , og ud (3) , give katte mad (5) .
Det er lidt meget og skulle nå , når man kun er en , og så 13 år .
jul 2008
Men er det ikke mugligt at få en nabo til at hjælpe eller hvad med din mor og far ?
dec 2006
jul 2008
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
dec 2006
Alt er godt ,
Har lidt ondt i ryg, nakke og mave musker idag . Og så er jeg lidt svimmel . men ellers er det fint fint .
Og hesten har det stadig godt ,
Av av av !