{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Så er min nye pony kommet hjem (: {{forumTopicSubject}}

Igår aftes klokken 22.18 rullede lastbilen ind på gårdspladsen,og ud kom skønheden smiley hehe d:

Vi skulle have haft ham med hjem i søndags, så afsted til Morsø det gik, med trailer og det hele 8D Så kommer vi derop, ordner papirerne osv.. Så skal han jo læsses, men nej om han vil ? Han går meget gerne op (æbler smager jo godt xD) men nixen, ligeså snart vi bare tænker på at lukke bag ham, hopperhan ud igen.
Efter 4 timers forsøgen og meget kolde fingre opgiver vi og ringer efter lastbils chaufføren der plejer at køre med ham.

Så idag, tager Mia og jeg ud på gården, og jeg begynder at strigle ham.. Jeg har aldrig set så nuttet en uintelligent pony xD<3 Men sadler så op og taer ham over i hallen, hvor vi bare skulle skridte lidt, da det er en anderledes bund ("revede" bilmåtter, vildt go!) og det kunne jo godt være han syntes det var noget mærkeligt noget.
Men han var fuldstøndig rolig, og slappede vildt godt af i skridten smiley Har ellers haft store prblemer i skridten de to gange jeg har prøvet ham.

-Efter et stykke tid uden pony, er dte godt nok rart at komme igang igen smiley Han hedder Domingo, er 12 år gammel og 148 cm smiley Og nej, desværre ingen billeder endnu :L

Haha yiir, jeg er bare herre'glad 8D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er min nye pony kommet hjem (:
Kommentér på:
Så er min nye pony kommet hjem (:

Annonce