{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

ustoppelige heste i galop? z; {{forumTopicSubject}}

okay, min gamle fjorbolle, ( som jeg ikke har mere ) var fulstændig ustyrlig på ( den røde sti ) & på stranden. du kunne ikke engang trave, skridte, eller noget. de satte bare i FULD jording, og på fælleden, rider vi jo uden sadel. så der er jo meget større mulighed for at falde af :'/. nårmen , så snart du kommer ud på den røde sti, fuser de bare afsted! og du er seriøst hjælpeløs oppe på hende! du kan hive hende så hårdt i munden du vil. ikke noget jeg gør, men det kan jo ske, grundet panik smiley . plejer at dreje hendes hovede, så hun stopper. men så snart man slipper, så er hun igang igen. maja er en top sporty pony, og kan følge med en galop hest, endda hurtigere, da vi fik indhentet langt væk fra. så det går altså med lysets hast, eller der omkring smiley
så det eneste vi kan kører, er at prøve og holde os fast, men maja er også rigtig tynd, derfor er det rimlig svært. og som sagt, uden sadel. mit spørgsmål til jer HG, er hvad ville i gøre i sådanne situation? smiley
det kan jo ende i liv eller død, hvis du lander forkert, eller andet. undskyld det lange indlæg ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ustoppelige heste i galop? z;
Kommentér på:
ustoppelige heste i galop? z;

Annonce