{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

sådan går træningen {{forumTopicSubject}}

lige en trænings update fra mig smiley

isabella og jeg er jo i træning hos min underviser lige pt.. så isabella har stået der ude siden torsdag...

grunden er at mig og isabella pludselig ikke komunikerede så godt i dressuren... og jeg ikke kunne få hende til at slappe af...

nu har hun så stået der ude i 5 dage.. og min underviser fandt allerede første dag, ud af at jeg har haft nogle fejl i min grundridning af hende...

jeg har haft en konstant kontakt i venstre tøjle.. og alt for lidt i højre tøjle... dvs hun hang helt af h til på venstre tøjle, og smed højre skulder...

så nu er min ridning ved at blive lagt om igen... og nu går det fremad smiley

http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=88460

lig gerne en kommentar inde ved videoen...

isabella går sku hen og bliver en dressur stjerne.... havde jeg aldrig troet...

når min underviser rider hende, kan dyret pludselig gå LA2 øvelser... anspring fra parade... kontra galop igenem hjørner, og perfekte schenkelvigninger fra hjørne til hjørne...

nu skal jeg bare have styr på grundridningen.. så jeg kan blive dygtig også smiley

men mine fejl kommer ISÆR frem i schenkelvigningerne... for når jeg skal lave dem for venstre ben, sidder jeg stadig og trækker i venstre tøjle... men det er jo faktisk højre jeg skal have fat i... aldrig samme ben og tøjle på en gang sandie *tsk tsk*

det er også derfor jeg i videoen, da jeg laver schenkelvigning for venstre, stopper hende op efter et par skridt, og lader hende stå før jeg rider videre... for at vi begge lige bliver rettet ud, og isabella slaper af i hovedet igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan går træningen
Kommentér på:
sådan går træningen

Annonce